.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رؤسای بانک‌های مازندران نگذارند کارخانجات به این سادگی تعطیل شود
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: رؤسای بانک‌ها باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد کشور داشته باشند و حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داشته و نگذارند کارخانجات به این سادگی تعطیل و از چرخه تولید خارج شود زیرا این کار باعث می‌شود اقتصاد استان و کشور ضربه ببیند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری که با حضور سرمایه‌گذاران، مدیران استانی و رؤسای بانک‌های استان برگزار شد، گفت: کسانی که دارای یک اختیار مدیریتی هستند، در دوره مدیریت خود باید برای پیشبرد اهداف جامعه تمام توان و تلاش را به کار گیرند.

وی افزود: رؤسای بانک‌ها باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد کشور داشته باشند و حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داشته و نگذارند کارخانجات به این سادگی تعطیل و از چرخه تولید خارج شود زیرا این کار باعث می‌شود اقتصاد استان و کشور ضربه ببیند.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: بانک‌ها می‌توانند با استفاده از کارشناسان مجرب در امور اقتصادی و تولیدی با یک مدیریت خوب کمک شایانی به چرخه تولید و تولیدکنندگان داشته و مساعدت‌های لازم را داشته باشند، به‌صورتی که خود بانک ضرر مالی نبیند بلکه با یک مدیریت خوب و درست هم به چرخه تولید کمک و هم به سرمایه خود دسترسی پیدا کند.

این مسؤول بیان کرد: مدیران باید اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف خود قرار داده و با قاچاق کالا مبارزه و از تولید داخلی حمایت کنیم زیرا اگر با قاچاق کالا و ارز مبارزه جدی نشود، شاهد رکود و تعطیلی بیشتر واحدهای تولیدی خواهیم بود.

تقوی‌فرد با عنوان اینکه قاچاق کالا یکی از عوامل مهم در آسیب ‌رساندن به اقتصاد کشور است، بیان کرد: تمام مراکز تولیدی و صنعتی سنگرهای میدانِ جنگ اقتصادی دشمنان هستند و مدیران تولید و صنعت فرماندهان و کارگران هم سربازان این میدان هستند.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق وارداتی، گلوله‌های دشمن به اقتصاد این کشور است، تصریح کرد: به همه مسؤولان و دلسوزان انقلاب توصیه می‌کنیم تا نگذارند این سنگرها، فرماندهان و سربازان به‌راحتی از دست بروند.

رئیس کل دادگستری مازندران عنوان کرد: در زمینه قاچاق کالا رسانه ملی نیز می‌تواند در فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم نقش بسزایی داشته باشد.

این مسؤول تأکید کرد: دستگاه قضایی استان همیشه و هر زمان در خدمت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بوده و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد و می‌کوشد تا کارخانجات به هیچ عنوان تعطیل نشوند.

در این جلسه 21 سرمایه‌گذار حضور داشتند که مشکلات آنان از سوی دستگاه قضایی عنوان و بررسی و دستورات لازم در خصوص مساعدت مالی از سوی رؤسای بانک‌ها نیز صادر شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.124 seconds.