.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس ازدفاع از منافع مردم استان ؛
جهاد دانشگاهی مازندران از « شمال نیوز » شکایت کرد!+ نظرات مردم
« شمال نیوز » با پایفشاری بر دفاع از منافع مردم مازندران و با هدف ریل گذاری فعالیت های دستگاههای استانی بر مدار شرح وظایف سازمانی به رسالت خبری و اطلاع رسانی خود ادامه می دهد ودر این راه در عهدی که با مردم و مخاطبان خود بسته است استوار است .....
 جهاد دانشگاهی مازندران از « شمال نیوز » شکایت کرد!+ نظرات مردم

شمال نیوز : جهاد دانشگاهی مازندران از مدیرمسئول پایگاه خبری ، تحلیلی « شمال نیوز» در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران شکایت کرد .

شکایت این واحد استانی جهاد دانشگاهی بدنبال انتشار گزارشی در « شمال نیوز »  صورت پذیرفت که در آن به مدیران این مجموعه تذکراتی در راستای منافع مردم استان داده شده است .

همچنین در ضمیمه این شکایت بازنشر گزارش یک سایت خبری استانی در خصوص تذکر به شرح وظایف جهاد دانشگاهی در راستای پژوهش به عنوان انتظار جدی وجود دارد .

ارتباط این دو گزارش روشنگرانه و نقادی شفاف که به جهت دفاع از منافع مردم استان منتشر شده است با اتهام نشر اکاذیب از سوی شاکی ، مشخص نیست .

به هر روی « شمال نیوز » با پایفشاری بر دفاع از منافع مردم مازندران و با هدف ریل گذاری فعالیت های دستگاههای استانی بر مدار شرح وظایف سازمانی به رسالت خبری و اطلاع رسانی خود ادامه می دهد ودر این راه در عهدی که با مردم و مخاطبان خود بسته است استوار است .

بزودی زوایایی دیگر از گزارش های منتشره و شکایت مذکورمنتشر خواهد شد .

هستیم بر آن عهد که با مردم بستیم ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 17 بهمن 1396
چشم استاندار مازندران روشن !!!!!!!!!! برعکس شد . به جای اینکه باهاشون برخورد بشه شکایت می کنن . مردم پشت شمال نویز هستند . خدا خیرتون بده . با قدرت بنویسید و از حق مردم مظلوم مازندران دفاع کنید .
پاسخ ها به این نظر
کارمند 17 بهمن 1396
چرا چشم استاندار روشن ؟ چه ربطی به استاندار مازندران داره ؟ چشم رئیس جهاد دانشگاهی کشور روشن که مدیرش در استان داره جهاد دانشگاهی رو با کارهاش به حاشیه میبره . من حتما این مسائل و اخبار رو برای ایشان می فرستم به هر نحو که بتونم تا بداند در استان مازندران چه خبر است . واقع با یک جوابیه کوتاه همه چیز تمام میشد . نیازی هم به کارهای پلیسی و شکایت داشت . نباید جهاد دانشگاهی را اینگونه به حاشیه برد . از دکتر رمدانی عزیز مدیریت محترم شمال نیوز خواهش می کنم که حساب کارکنان خدوم جهاد دانشگاهی مازندران که از هم استانی های شما هستند را با مدیریت ما جدا کند .
همسنگر 17 بهمن 1396
آقای رمدانی ؛ سردار بزرگ و خستگی ناپذیر / شما را از سال های دفاع مقدس می شناسم . تو را به حرمت خون شهیدانی که کنار ما شهید شدند تا آخر پای منافع مردم مظلوم مازندارن باش .
خبرنگار 17 بهمن 1396
من هر دو گزارش را دیدم . خبری از آکاذیب نبود . از این شکایت ها زیاد میشه . مدیران ما کم طاقت شدند آقای رمدانی . بزرگش نکنید
............. 17 بهمن 1396
سلام به جناب اقای دکتر رمدانی مطالب به حق از پایگاه خبری شما را خوندم مطالب بجا بود متاسفم از اینکه جهاد دانشگاهی برای سرپوش گداشتن خطاهایش داره حاشیه سازی میکنه ...
نا شناس 17 بهمن 1396
یاد شکایت استاندار سابق ربیع فلاح از شمال نیوز افتادم . اون چیکار کرد که این بتونه انجام بده . این که در مقابل اون عددی نیست . وقتی حرف حق را بزنید کسی نمی تونه در مقابل حرف حساب بایسته .
نا شناس 17 بهمن 1396
زمین های چپکرود باید در راه درستش استفاده بشه . فقط پژوهش و نه کارهای دیگه . کانکس زدن جاش توی زمین های کشاورزی و پژوهشی نیست . اطلاعات جامعی دارم که میخوام براتون بفرستم . به ایمیلتون
- 17 بهمن 1396
با مراجعه به سازمان برنامه ودريافت ارقامي گه از بدو شروع اين نهاد براي اجراي اهداف اعلام شده دريافت كرد اما نه تنها اهداف محقق نشدبلكه ان ارقام نامشخص هزينه شده وتاكنون پاسخگويي وجوئ نئاشته است
نا شناس 17 بهمن 1396
سلام به حاج آقا رمدانی .دستتون درد نکنه
حقوقدان 17 بهمن 1396
مطالب شمال نیوز را خواندم . حتی اندکی هم به نشر اکاذیب ارتباط نداشت . نقد منصفانه ای بود و چند سئوال که لازم بود رسانه ای شود . تعجب می کنم از اقایان شاکی که الفبای مسائل حقوقی را نمی دانند . به هر روی آماده دفاع از شمال نیوز بصورت افتخاری هستم . هر چند این شکایت نیازی به دفع ندارد و هر فرد حقوق نخوانده ای هم می تواند پاسخ دهد .
ناشناس 17 بهمن 1396
سلام. جهاد دانشگاهی در مواردی مکان هایی که در برخی دانشگاه های استان به صورت امانت در اختیار گرفته بود رو دیگه پس نمی ده . ضمنا، بهتره جهاد دانشگاهی مازندران اسامی محققین و رزومه تمای اعضایش را به اطلاع جامعه برساند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 بهمن 1396
دقیقا خیلی خوب میشه جهاد دانشگاهی اسامی پزوهشگران طرح ها و کارهای پزوهشی و محققین اش رو اعلام کنه .. اون وقت می بینید که چندتا نیروی پژوهشی دارن ؟!!!!!!
....... 17 بهمن 1396
با سلام خدمت مدیر مسیول شمال نیوز جناب آقای دکتر رمدانی با تشکر از زحمات حضرتعالی دیر زمانی است که ما شاهد تکذیب یا شکایت بسیاری از مدیران، نسبت به افشای عملکرد نادرستشان می باشیم که بجای بالا بردن آستانه نقد پذیری مدیران تقریبا این به شکل یک رویه و عادت در امده است که خود نیاز به یک پیگیری جهت تغییر در فرهنگ سازمانی دارد ضمن عرض خسته نباشید درخواست داشتم در اخبار اینچننی لطفا لیست موضوع مرتبط را نیز در خبرهای اینچنینی قرار دهید تا بتوان اخبار مرتبط را سریع تر مطالعه قرار داد
پاسخ ها به این نظر
شمال نیوز 17 بهمن 1396
با تقدیر از نظر جنابعالی ؛ بزودی زوایای این شکایت و بانشر مطالب منتشره صورت خواهد گرفت .
نا شناس 17 بهمن 1396
شمال نیوز در راهی که داره طی میکنه باید مصمم و خستگی ناپذیر باشه . مردم بهترین داورها هستند و سره از ناسره رو بخوبی تشخیص میدهند.
دلسوز 16 بهمن 1396
من دلم برای مازنردان می سوزد . چرا با مدیران خاطی برخورد نمی شود . ما هر چه می کشیم در استان از ضعف مدیریتی است . درود بر شمال نیوز که صدای مردم استان است .
شسز 17 بهمن 1396
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، اهل لرستانه مشخصه وقتی مازندرانی نباشی دلت برای استاننمی سوزه و فقطط پول حیف و میل می کنی دلش برای کی بسوزه استان خودش نیست خانواده اش هم ماندران زندگی نمی کنن!
صورتی 17 بهمن 1396
هنوز شیوه و روش طاغوتی بر خود پسندان و تفکر انتفاعی بعضی ازانگشت شمار کارکنان دولتی حکمفرماست اندفعه بنده را از بندپی بابل به دادگاه ساری کشاندند انهم نهادی که کلمه مقدس جهاد را در بر تارک خویش دارد نشر اکاذیب و ... که خوشبختانه قاضی متبهر و زبردست در کمال حیرت از مظلومیت ما حکم به براءت داد اخر کسی نیست به این ادمهای پر مدعا و کم بضاعت بگوید که نشر اکاذیب مربود به مطبوعات و ناشران است انهم در مقام سفسطه و مغلطه و رد گم کنی عزیز من دفاع از حق که باب طبع شما نیست نشر اکاذیب نمی شود برو ید خودتان را اصلاح کنید از این توپ تشر ها مردان حق هرگز نمی ترسند بلکه مصمم تر گام بر می دارند.
بحران آب 17 بهمن 1396
آب و فاضلاب روستایی را دریابید با مدیر عامل بی اختیار و معاون تام الاختیار.
نا شناس 17 بهمن 1396
شمال نیوز عزیز تو با خدا معامله کردی . در این راه پرفراز و نشیب تهمت ها و شکایت ها بسیار است . از شکایت نهراس که اطمینان دارم نمی ترسی .این ها فقط می خواهند شمال نیوز را از شتاب بیاندازند غافل از اینکه هر روز مصمم تر می شوی
نا شناس 17 بهمن 1396
بزرگتر این این نتوانست در مقابل خواست مردم بایستد . اینکه کسی نیست . با قدرت از مردم دفاع کن شمال نیوز مثل همیشه
شهروند مازندران 17 بهمن 1396
با سلام و خدا قوت خدمت مدیر محترم شمال نیوز
لازم به ذکر میباشد واقعا ما در این مازندران بزرگ نیروی ارزشی و مدبر و مدیر نداشتیم که یک نیروی غیر بومی بر مسند جهاد دانشگاهی مازندران تکیه زده است؟
جای بسی تاسف دارد
کجا هستند نمایندگان و مدیران ارشد و نخبه های مازندران که نیروی غیر بومی تاراج بر دارایی های استان زده هست که اینکه پایگاهی برای مسئولین جهاد کشور درست کنند و و بعد‌ها همین نیروهای جهاد دانشگاهی مازندران نتوانند از این امکانات استفاده نمایند و متاسفانه ریاست فعلی جهاد دانشگاهی مازندران با همراهی و حمایت معاونت آموزشی خود که از بچه های خطه مازندران هست بهره برده و حال شخص معاونت آموزشی با تظاهر به اینکه نیروی مومن و معتقد میباشد حداقل جوابگو و مدافع به حق مازندران باشد
الف 18 بهمن 1396
یک نکته قابل تامل در کامنت ها . مثبت و منفی ها را ببینید . مردم با عملکرد جهاد دانشگاهی موافق نیستند . خدا پشتیبان شما باشد .
م تنها 18 بهمن 1396
با سلام این که نشد کار، حالا 2 تا انتقاد هم از یک دستگاه برای بهتر شدن وضعیت بشه سریع شکایت می کنند؟ رسانه چشم بینای جامعه است ودادگاه ویژه مطبوعات .رسانه های مجازی خودشون تشخیص دارند وقطعا" تصمیم درست را اتخاذ می کنند لطفا" مدیران ظرفیت بالا بیایند راس کار........
نا شناس 18 بهمن 1396
سلام باتشکر از آقای رمدانی که صدایی مردم را به گوش مسولان میرسانید جهاد دانشگاهی حق چنین کاری را نداشت آقای استاندار لطفا برخورد کن با جهادانشگاهی نقایون مسولین تا کی بس کنید اقا شعارهای خوب استانداذ کجا رفت تشکر اقای رمدانی
نا شناس 18 بهمن 1396
شمال نیوز دمت گرم خیلی سالاری
مطلع 17 بهمن 1396
رئیس جهاد در یک اداره بدون هیچ پروزه و درامدی یواشکی دور از چشم تهران معاون اخراجی جهاد کلستان رو کرده مشاور تا ...................... واقعا برای رئیس جهاد دانشگاهی کشور متاسفیم برای این نابسامانی در جهاد دانشگاهی مازندران و............. ما که می دونیم چه خبره . اطلاعات مهمی دارم که براتون ایمیل می کنم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.