.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از لغو احکام مشاوران استاندار ؛
انتصاب مشاورجدید دریک دستگاه فرهنگی مازندران و یک سئوال !
شمال نیوز : در حالی استاندار مازندران با صدور دستوری احکام تمامی مشاوران خود را لغو کرده است که یک دستگاه فرهنگی استان تازه به فکر انتصاب مشاور افتاده است ....
 انتصاب مشاورجدید دریک دستگاه فرهنگی مازندران و یک سئوال !

شمال نیوز : در حالی استاندار مازندران با صدور دستوری احکام تمامی مشاوران خود را لغو کرده است که یک دستگاه فرهنگی استان تازه به فکر انتصاب مشاور افتاده است .


به گزارش شمال نیوز ، مدیرکل یک دستگاه فرهنگی استان یکی از همشهریانش را به عنوان مشاور منصوب کرد که این انتصاب بازتاب گسترده ای در کانال های تلگرامی زادگاهش داشت .


کارشناسان و نخبگان فرهنگی و هنری استان معتقدند مشکل فرهنگ و هنر استان با انتصاب مشاور وتشکیل اتاق فکر حل نشده و باید در این راستا اقداماتی اساسی و عملیاتی انجام داد .


در اینجا این سئوال در اذهان متبادر می شود که ضرورت این انتصاب و انتصاباتی اینچنینی چیست و اصولا قرار است مشاوران جدید چه گامی را بردارند که کارکنان و کارشناسان مربوطه در انجام آن ناتوان هستند ؟ و آیا از ظرفیت کارشناسان حاضر در دستگاه مربوطه بهره لازم برده شده است و این دستگاه فرهنگی نیازمند مشورت های جدید می باشد ؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کریمی 15 بهمن 1396
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ۲۰ تا مشاور داره که همشون بازنشسته هستند و از همشهریان بهشهری ایشون هستتد . مسئول روابط عمومی و فضای مجازی هم داره که بهشهری هستند . خب مگه شهرهای دیگه نیروی کاربلد ندارن که ایشون همه رو از بهشهر میاره ؟؟؟
فرهنگی 15 بهمن 1396
دردین مشاوره رو سفارش کردن نباید دیگه ازاین طرف بام بیوفتیم که اصل مشاوره را زیر سوال ببریم.
شهروند 15 بهمن 1396
همه جای دنیا داشتن مشاور به تعداد ودر حد واندازه مرسوم ومعمول هست نمیدونم چرا اینقد نگاه منفی تو جامعه داریم که همه چیز را بایک چوب بزنیم .
نا شناس 14 بهمن 1396
آموزش و پرورش سیاسی استان مازندران باید 20 مشاور داشته باشه چرا که کارش فرهنگی نیست آقایون. بازنشسته دنبال مسائل سیاسی هستن آموزش. و پرورش رفته واسه خودش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.