.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدستور آیت الله طبرسی ؛
نرده حائل بین مردم و مسئولین در نماز جمعه ساری برداشته شد
به دستور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نرده های حائل بین مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته شد.

به گزارش شمال نیوز، به دستور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نرده های حائل بین مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته شد.

بر اساس این گزارش؛ از جمعه این هفته نرده های آهنی جایگاه مسؤولان و مردم از مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ این نرده ها حائل بین مردم و مسؤولان بود که بنا به تأکید آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان دستور جمع آوری آن به ستاد نماز جمعه ساری ابلاغ شد.

مهدی مستشرق، مسؤول ستاد نماز جمعه ساری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه با تأیید این خبر گفت: با دستور نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از هفته جاری این نرده های حائل میان مردم و مسؤولان برداشته خواهد شد.

وی با بیان این که با این اقدام ارزشمند آیت الله طبرسی، صفوف مردم و مسؤولان در نماز عبادی سیاسی جمعه یکسان خواهد بود، خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاهی برای وحدت و همبستگی همه اقشار جامعه به ویژه مردم و مسؤولان است.

مستشرق با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میان مردم و مسؤولان هیچ تفاوتی نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: این مردم هستند که صاحب حقیقی و واقعی این انقلاب و نظام هستند و مسؤولان وظیفه دارند در خدمت مردم باشند.

مسؤول ستاد نماز جمعه مرکز استان با بیان این که ایجاد فاصله میان مردم و مسؤولان نقشه و توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر چه قدر پیوند و ارتباط میان مردم و مسؤولان در کشور بیشتر باشد، سرعت رشد و تعالی کشور بیشتر خواهد بود.

وی با بیان این که دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان نظام بوده اند، تصریح کرد: هدف دشمن از این توطئه افکنی ها ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.


مستشرق با اشاره به این که دشمنان باید بدانند که مردم و مسؤولان در نظام اسلامی فاصله ای از هم نداشته و ندارند، خاطرنشان کرد: به حتم تلاش آنها برای ایجاد این فاصله ها راه به جایی نخواهد برد و شکست خواهد خورد.


بنا به دستور آیت الله طبرسی نرده های حائل بین مردم و مسئولین در مصلی ساری برداشته شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.