.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش بارش‌ها با تقویت سامانه سرد و بارشی در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش‌ها با تقویت این سامانه سرد، در آسمان مازندران گسترش یافته و همچنین در ارتفاعات نیز شاهد بارش‌ها و مه‌آلود بودن جاده‌ها هستیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در آسمان مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش از رامسر به میزان 17 میلی‌متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه کمینه دما هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به بلده با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است، افزود: بیشترین ارتفاع برف نیز مربوط به سیاه‌بیشه به میزان پنج سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه درحال حاضر شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف مازندران هستیم، تصریح کرد: فردا با تقویت این سامانه سرد بارش‌ها در آسمان مازندران گسترش یافته و همچنین در ارتفاعات نیز شاهد بارش‌ها و مه‌آلود بودن و کاهش دید جاده‌ها هستیم.

اسدی بیان کرد: روز یک‌شنبه نیز شاهد بارش برف و باران در آسمان مازندران هستیم به‌طوری‌که در دامنه‌ها و مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی به تداوم بارش‌های پراکنده روز دوشنبه در آسمان مازندران، یادآور شد: هر چند امروز شاهد کاهش دمای هوا هستیم انتظار داریم با تقویت این سامانه سرد و بارشی روند کاهشی دما ادامه داشته و شاهد کاهش محسوس دمای هوا باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز طی این مدت به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.167 seconds.