.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده باش تمامی نیروی‌های راهداری از امشب در جاده‌های مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آماده باش و استقرار تمامی نیروی‌های راهداری با آغاز بارش برف از امشب در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه بنابر اعلام هواشناسی استان از شب جمعه بارندگی و بارش برف در مناطق کوهستانی آغاز می‌شود، گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه جاده‌های استان برفی و یخبندان خواهد بود.

وی از آماده باش و گشت زنی ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۳ اکیپ و استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در جاده‌های برف گیر استان خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

هاشمی با بیان اینکه راهداران اکنون در ۱۵ گردنه برفگیر و صعب العبور استان مستقر شدند، افزود: این افراد با همه تجهیزات راهداری تا پایان زمان پیش بینی شده از سوی سازمان هواشناسی، درگردنه‌های برفگیر و صعب العبور برای خدمات رسانی به مسافران مستقر خواهند بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.713 seconds.