.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۸ درصد سرقت ها در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۷۸ درصدی سرقت ها در استان طی ۱۰ ماهه گذشته خبر داد

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کشف ۷۸ درصدی وقوع سرقت ها در سال جاری از کاهش چشمگیر جرائم خشن ، سرقت به عنف و سرقت های مسلحانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش۷۰ درصدی کالای قاچاق از کشف ۳۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق طی سال جاری در سطح استان خبر داد و افزود: در حوزه مقابله با زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی بیش از ۶۷۶ هزار متر مربع از زمین های تصرفی به ارزش ۷۸۰ میلیارد ریال آزاد سازی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این که رویکرد ناجا در مقابله با جرائم وناهنجاری ها اجتماعی رویکردی جامعه محور و براساس پیشگیری اجتماعی است، تصریح کرد: تدبیر نیروی انتظامی بر این است که با اقتدار نرم بتواند موضوعات و مسائل اجتماعی و امنیتی را با راهکارهای اجتماعی تبدیل به هنجار های اجتماعی کند.

میرفیضی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان در مقابله با مواد مخدر و جمع آوری معتادان از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و گفت : بیش از ۲ هزارو ۸۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ۶۳ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان از ثبت ۴۹۴ هزار تماس تلفنی در مرکز فوریت های پلیسی استان طی سال جاری خبرداد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۶۳ درصد افزایش داشته است.

سردار میرفیضی به کاهش ۷ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با میانگین کشوری از جایگاه خوبی برخوردار است .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از همکاری همه دستگاه های اجرایی ، نظامی و امنیتی با فرماندهی انتظامی استان برای ایجاد امنیتی پایدار در استان قدردانی کرد و اظهار داشت:برای تقویت روحیه نشاط و امید در مردم باید همه دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.