.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمار تلفات حوادث رانندگی در مازندران ۱۹ درصد کاهش یافت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از کاهش ۱۹ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح معابر عمومی و درونشهری استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مهدی باقری اظهار داشت: ماموران پلیس راهور استان طی ۱۰ ماه گذشته با انجام طرح های ویژه ترافیکی ، انضباط اجتماعی و حضور میدانی در معابر عمومی و شهری اقدامات ویژه ای را در راستای کاهش حوادث رانندگی داشته اند.

وی با اشاره به کاهش ۱۹ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳ درصدی برخورد با تخلفات راهور خبر داد .

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه ۴۴ درصد حوادث رانندگی در معابر عمومی و درونشهری استان را راکبان موتورسیکلت های تشکیل می دهند بر آموزش راکبان موتورسیکلت ، استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهور تاکید کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری پلیس مازندران در کاهش تصادفات، افزود: شاهد کاهش خوب تصادفات در ۱۰ ماه سال جاری در استان بوده ایم که برای بهبود و ادامه این روند لازم است توجه بیشتری در این راستا صورت گیرد.

وی  عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جمله عوامل مهم بروز حوادث رانندگی در معابر عمومی و درون شهری اعلام کرد و افزود: برخورد با تخلفات و اعمال قانون در طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ باقری، افزود: انتظار پلیس از خانواده ها، و شهروندان این است که با رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس خود باشند و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به نقش و مشارکت مردم در عرصه های مختلف اجتماعی به ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک، بر برگزاری جلسات شورای ترافیک در شهرستان ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و مشارکت همگانی محوری ترین راهبرد ارتقاء فرهنگ ترافیکی است ، اظهار داشت: تردیدی نیست که سازمان هایی چون آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی هدفمند، شهرداری های در بستر مهندسی ترافیک و نیز اورژانس و هلال احمر در بحث کمک رسانی فوری، در اجرای ماموریت های پلیس راهور، همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.305 seconds.