.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از جوان مکانیک و مخترع ساروی بیشتر بدانید ؛
اختراع جواد 3سوت ؛ ابتکار و نوآوری درخودروهای داخلی و خارجی
شمال نیوز : جواد سلمانی معروف به جواد 3 سوت؛ میکانیکی که خلاقیت، ابداع ، ابتکار و نو آوری در وی نهادینه شده است؛ تا جائیکه با یک اختراع به ثبت رسانده باعث حفط آبروی خودروی ملی (خودروی های تولید ملی همچون پراید، پژو و سمند و ...) گردیده است.....
اختراع جواد 3سوت ؛ ابتکار و نوآوری درخودروهای داخلی و خارجی

شمال نیوز : اختراع جالب جواد 3سوت (یک جوان مکانیک ساروی)،باعث  افتخار خودروهای داخلی و خارجی  شد.

جواد سلمانی معروف به جواد 3 سوت؛ میکانیکی که خلاقیت، ابداع ، ابتکار و نو آوری در وی نهادینه شده است؛ تا جائیکه با یک اختراع به ثبت رسانده باعث حفط  آبروی خودروی ملی (خودروی های تولید ملی همچون پراید، پژو و سمند و ...) گردیده است.

وی که کمتر از سه دهه عمر موفقیت در حوزه کار خویش را پشت سر گذاشته است، در مرکز استان مازندران شهرستان ساری ، در مکانی حدود دو هزار متر مربع با ایجاد اشتغال افزون بر 10 جوان عاشق بکار ،در یک چهار چوبی تعریف شده و متفاوت تر از هر شغل نمایندگی خودرو، مکانیکی و تعمیرگاه های داخل ایران، مشغول به ارائه خدمات در انواع ماشین های به روز ایران وجهان؛ در محل کار خود  می باشد.

عامه مردم  که  "جواد 3 سوت"  را  بخاطر هوش ، سلیقه ، زکاوت و خاقیت هایش می شناسند اما در بین کسانیکه از خودروهای گران قیمت و مدل بالا سوار هستند، وی را  یک مکانیک فوق العاده حرفه ای  و علی الخصوص تمیزکار نام می برند که این امتیاز باعث گرده است که این مکانیک جوان را از دیگر رقبای باتجربه خویش جدا و تمیز داده شود، تا جائیکه در ساعات ادارای که برای برخی از جلسات دعوت می شود ، وی را در ظاهری متفاوت و باورنکردی مشاهد خواهید کرد.

جواد سه سوت که از نه سالگی وارد این شغل شده است؛ با اختراع یک نرم کننده کلاچ در زیر پای راننده خودرو، باعث  افتخار ماشین های تولید داخل شده است ؛ تا جایکه تمامی کسانیکه از این خبر مطلع می شوند سریع با هزینه ی ناچیز خودروی خویش را از این فن آوری مجزا می سازند.

گفتنی است؛ این دستگاه حتی برای خودرویهای لوکس دنیا نیز قابلیت بهربرداری می باشد. تا جائیکه  با نصب این دستگاه در سیستم کلاچ ؛ پدال کلاچ به بهترین شکل ممکن عمل خواهد کرد و بقدری فوق العاده ی کلاچ را نرم و روان می کند که قابل تصور نمی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 4 بهمن 1396
مرسی جواد سه سوت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.154 seconds.