.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صلح و سازش بیش از 7 هزار پرونده در شورای حل اختلاف مازندران
سرپرست شورای حل اختلاف مازندران از مصالحه 7 هزار و 415 فقره پرونده طی 9 ماه امسال در شورای حل اختلاف استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام سیدخلیل اسماعیل‌نژاد گفت: شورای حل اختلاف استان مازندران دارای 425 شعبه بوده که از این تعداد 215 شعبه شهری و 209 شعبه آن روستایی است.

وی بیان کرد: شوراهای حل اختلاف استان جهشی عالی در رسیدگی به پرونده‌ها داشته و شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بوده‌ایم به‌طوری 115 هزار و 608 فقره پرونده طی 9 ماه امسال وارده شورای حل اختلاف استان بوده که از این 115 هزار 203 فقره پرونده مختومه شده است.

سرپرست شورای حل اختلاف مازندران درباره پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استان نیز اشاره کرد و افزود: اگر این مجموعه عظیم پرونده وارد دستگاه قضایی شود کل محاسبات و برنامه دستگاه قضایی دچار مشکل می‌شود و شورای حل اختلاف به‌عنوان موج‌شکن امواج ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی است.

اسماعیل‌نژاد گفت: از آنجایی که هدف از ایجاد شورای حل اختلاف کاهش مراجعات مردم به محاکم قضایی، رفع اختلافات محلی و نیز حل و فصل مراجعان قبل از ورود به دستگاه قضایی بوده و نقش حائز اهمیت شوراهای حل اختلاف در رسیدگی به پرونده‌ها و ایجاد صلح و سازش است و در این بخش 7 هزار و 415 فقره پرونده طی 9 ماه امسال با همکاری و تلاش همکاران شورای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.