.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عصبانیت استاندار از دست مدیران ناکارامد استان؛
استاندار : بودن مدیرانی که اثرگذار نباشند فایده‌ای ندارد
شمال نیوز : با طرح این سوال که اثرگذاری آن بانک برای چیست، گفت: بانکی که یک هزار و 400 میلیارد تومان منابع استان در اختیارش است و پنج تسهیلات در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال نتواند پرداخت کند، برای چه باید بماند.....
استاندار :  بودن مدیرانی که اثرگذار نباشند فایده‌ای ندارد

شمال نیوز : استاندارگلستان گفت: اعلام کردیم عزیزانی که در جلسات حاضر می‌شوند اگر اثرگذار نباشند، بودن و نبودنشان فایده‌ای ندارد و برای چه وقت خودشان را می‌گیرند.

به گزارش شمال نیوز ، سید مناف هاشمی در خصوص اخراج مدیرعامل بانک صادرات گلستان از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعلام کردیم عزیزانی که در جلسات حاضر می‌شوند اگر اثرگذار نباشند، بودن و نبودنشان فایده‌ای ندارد و برای چه وقت خودشان را می‌گیرند.

وی ادامه داد: ما نخواستیم وقت عزیزی را بگیریم و زمانی که 103 پرونده را به یک بانک معرفی می‌کنیم و در طول 10 ماه از سال یک پرونده تنها منتج به پرداخت تسهیلات می‌شود معنی آن این است که اراده‌ای برای رقم زدن اتفاقات خوب وجود ندارد.

استاندار گلستان بیان کرد: چرا باید این همه داد بزنیم و وقت فرماندار و مدیران کل و دیگر مدیران را بگیریم.

هاشمی با طرح این سوال که اثرگذاری آن بانک برای چیست، گفت: بانکی که یک هزار و 400 میلیارد تومان منابع استان در اختیارش است و پنج تسهیلات در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال نتواند پرداخت کند، برای چه باید بماند.


گفتنی است ؛ استاندار گلستان با گلایه از برخی از مدیران دستگاه های اجرائی، مدیر عامل بانک صادرات استان گلستان را از جلسه کارگروه وفع موانع تولید اخراج کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ع-ل -س 4 بهمن 1396
دمت گرم ای استاندار گلستان آفرین برشما .
نا شناس 4 بهمن 1396
قابل توجه استاندار مازندران ببینید گلستان از زمانی که از مازندران جدا شده چگونه پیشرفت قابل توجه ای داشته است اما مازندران بدلیل وجود مدیران سیاسی همچنان در پسرفت قرار دارد خواهشا به داد مازندران برسی استاندار عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.665 seconds.