.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا روحانی در ماشین ضدگلوله به میان مردم کرمانشاه رفت؟/ پاسخ رئیس‌جمهور
در گفت و گوی زنده تلویزیونی رشید پور از حسن روحانی در خصوص حضور وی با ماشین زده گلوله در مناطق زلزله زده پرسید که رئیس جمهور به این موضوع پاسخ داد.

رشیدپوردر گفت و گو با حسن روحانی از رئیس جمهور پرسید: چرا رییس جمهور در زلزله با اتوموبیل ضدگلوله و با محافظان بسیار در مناطق زلزله زده حاضر شد و روحانی در پاسخ گفت: در حادثه زلزله کرمانشاه یک حادثه ای بود که قدرت بزرگی داشت و کم سابقه بود؛ ۷.۳ ریشتر. خداوند کمک کرد پیش لرزه ای امد و مردم از خانه ها خارج شدند و تلفات کمتری داشت. اما ۶۰۰ نفر هم جانشان عزیز بود.

روحانی افزود: در همان دقایق اول با وزیر کشور صحبت کردم، کمیته تشکیل شد و بلافاصله تیمی اعزام شدند به کرمانشاه.

وی ادامه داد: بخش امداد کار بزرگی کردند و ۷۸۱۷ نفر را نجات دادند و به بیمارستان ها منتقل شدند.

رئیس جمهور تصریح کرد: من فردای آن روز وقتی به کرمانشاه رفتم، برخی از دوستان می گفتند دیرتر بروید. چون بی نظمی هست، لب مرز هست، مسائل نا امنی وحجود دارد.

روحانی گفت: روز اول وزیر کشور و بهداشت گفتم بروند. در کرمانشاه جایی مشخص شده بود که من پیاده شوند و من برای مردم صحبت کنم. در مسیر دیدم جایی فروریخته و همانجا خواستم بایستند. رفتم کنار ساختمانی که فروریخته بود، با مردم حرف زدم. برگشتم در همان محل که قرار بود،بلندگو گذاشته بودند، دیدم بلندی نیست که مسلط باشم که حرف بزنم، رفتم در ماشین که حرف بزنم.

رئیس جمهور افزود: به مصدومان سر زدم، برخی پزشکان و پرستاران از خستگی بیهوش شده بودهو. از همه تشکر می کنم برای امدارسانی در حادثه، اما هنوز کاستی هایی داریم. بودجه لازم بلافاصله تخصیص داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.113 seconds.