.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوگانگی در تعیین اقلیم ظلمی آشکار به مردم بابلسر است
امام جمعه بابلسر گفت: محاسبه نرخ حامل‌های انرژی براساس شرایط جغرافیایی و اقلیمی است چگونه می‌شود برای شهری مانند بابلسر دو اقلیم متفاوت را اعلام کرد و این دوگانگی ظلمی آشکار به مردم این شهرستان است.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امروز از ماجرای انتخاب دو اقلیم برای این شهرستان انتقاد کرد و افزود: بابلسر در تعیین نرخ گاز در اقلیم چهارم و از لحاظ تعیین نرخ برق در اقلیم سوم قرار دارد که می‌طلبد در اجرای عدالت، مسؤولان نسبت به رفع ابهامات موجود که از خواسته‌های مردم منطقه نیز بوده، وحدت نظر داشته و اقدام جدی انجام دهند.

وی افزود: مسؤولان در تعیین نرخ حامل‌های انرژی و قیمت‌گذاری تعرفه‌ها و بهای برق و گاز مصرفی مردم دچار دوگانگی هستند که با توجه به تفکیک اقلیم مناطق بهتر است به سرعت این موضوع حل و فصل شود.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه اقلیم بابلسر در محاسبه نرخ حامل‌های انرژی تفاوت است، گفت: محاسبه نرخ حامل‌های انرژی براساس شرایط جغرافیایی و اقلیمی است چگونه می‌شود برای شهری مانند بابلسر دو اقلیم متفاوت را اعلام کرد و این دوگانگی در تعیین اقلیم ظلمی آشکار به مردم این شهرستان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.