.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران مطرح کرد :
هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند بر مشکلات و تنگناها غلبه کند / اهتمام استانداری به فراگیری فرهنگ نماز
شمال نیوز : رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران گفت : مردم مومن و انقلابی ایران اجازه نمی دهند تا عده ای اندک به بهانه مشکلات ، حاکمیت نظام اسلامی را زیرسئوال ببرند و اجتماعات مردمی خودجوش در حمایت از نظام و انقلاب نشان داد که مردم به آرمان های امام و رهبری وفادار هستند و ....

شمال نیوز : رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران گفت : مردم مومن و انقلابی ایران اجازه نمی دهند تا عده ای اندک به بهانه مشکلات ، حاکمیت نظام اسلامی را زیرسئوال ببرند و اجتماعات مردمی خودجوش در حمایت از نظام و انقلاب نشان داد که مردم به آرمان های امام و رهبری وفادار هستند و دولت را در خدمات رسانی و غلبه بر مشکلات کشور یاری می کنند .

 

به گزارش شمال نیوز ، مرتضی ناصحی که درهمایش استانی " نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، حضور موثر در فضای مجازی" سخن می گفت با اشاره به اهتمام استانداری مازندران به امر نماز اظهار داشت : اهتمام استانداری مازندران به اقامه نماز به ابلاغیه ها محدود نمی شود و همه تلاش عملی خود را برای فراگیری فرهنگ نماز و ترویج جایگاه والای این فرضیه الهی به کار خواهیم بست .

 

http://www.shomalnews.com/photo/151637703297409653.jpg

 

مدیر کل اداری و مالی استانداری مازندران بیان داشت : بدون تردید هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند بر مشکلات و تنگناهایی که روی دوشش قرار دارد فایق آید بلکه همه دستگاهها و قوای محترم سه گانه حاکم در درون حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی باید در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند تا با بسیج قوا و همت مدیران مشکلات مردم مرتفع گردد.

 

نماینده استاندار مازندران دراین همایش افزود : مردم مومن و انقلابی ایران اجازه نمی دهند تا عده ای اندک به بهانه مشکلات ، حاکمیت نظام اسلامی را زیرسئوال ببرند و اجتماعات مردمی خودجوش در حمایت از نظام و انقلاب نشان داد که مردم به آرمان های امام و رهبری وفادار هستند وهمه  دولت ها را در خدمات رسانی و غلبه بر مشکلات کشور یاری می کنند .

 

ناصحی با مهم خواندن نقش ستادهای اقامه نماز در ترویج فرهنگ نماز گفت : ستادهای اقامه نماز و ستادهای برگزاری نماز جمعه باید با استفاده از جدیدترین ابزارها و حضور در فضای مجازی در ترویج الهی فرهنگ نماز گام بردارند و قطعا استانداری و فرمانداری ها نیز در این راه خطیر همراه و همگام آنان خواهند بود .

 

رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران افزود : از تربيونهاى مقدس نمازجمعه انتظار می رود ، رويكرد دولت به خدمت رسانی  را بعنوان بخشى ازحاكميت ابلاغ نمايند وهمانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اميد را در دل مردم زنده كنند» ، تاخداى ناكرده اندک فرصت طالبان از مشکلات کشور سوء استفاده نكنند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 29 دي 1396
درورد بر برادر بسیجی و رزمنده 8 سال دفاع مقدس آقای ناصحی که صداقت در گفتار و ولایت پذیری ایشان را در عمل می بینیم . خداقوت برادر
نا شناس 30 دي 1396
درورد به ناصحی که خیلی شفاف مطالب را بیان می کند
جمعی از ایثارگران استان مازندران 30 دي 1396
از استاندار محبوب مازندران جناب آقای مهندس اسلامی بابت انتصاب یادگار 8 سال دفاع مقدس مدیر توانمند وارزشی جناب آقای مهندس حاج مرتضی ناصحی به عنوان رییس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران تقدیر وتشکر می نماییم
حبیب 29 دي 1396
مدیران دلسوز و پاکدست مثل مهندس ناصحی در استان کم هستند .
محمد رضا 30 دي 1396
ناصحی از افراد دلسوز و ریشه دار هستند و انسان صادق و بی ریایی هستند.درود خدا بر استاندار ارزشی جناب مهندس اسلامی بخاطر این حسن اعتماد
كارمند 1 بهمن 1396
درود بر ناصحي مرد با انصاف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.