.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولتیماتوم « اسلامی » به مدیران استان در شورای اداری ؛
استاندار : کاغذبازی برای مازندرانی ها پیگرد قانونی دارد
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه با ایجاد سامانه دادور، عملکرد مدیران از نظر مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: ایجاد بروکراسی اداری برای مردم در استان مازندران پیگرد قانونی دارد.....
استاندار : کاغذبازی برای مازندرانی ها پیگرد قانونی دارد شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه با ایجاد سامانه دادور، عملکرد مدیران از نظر مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: ایجاد بروکراسی اداری برای مردم در استان مازندران پیگرد قانونی دارد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی در جلسه شوراری اداری استان مازندران با حضور معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، اظهار کرد: با ایجاد سامانه دادور، عملکرد مدیران از نظر مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و ایجاد بروکراسی اداری برای مردم در استان مازندران پیگرد قانونی دارد.

وی افزود: گرایش به سمت شکوفایی اقتصادی یک اصل است و باید در استان مازندران اجرایی شود و همه دستگاه‌ها مکلف هستند برای شکوفایی اقتصادی اقدام کنند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوزه قوانین و مدیران ارشد کشور تردیدی برای ایجاد توسعه وجود ندارد، تصریح کرد: به دلیل وجود دیوان‌سالاری اداری، در حال حاضر با چالش مواجه هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری مردم را خسته و حرکت توسعه کشور را می‌کند و سلب منابع را با نتیجه مورد انتظار مطابقت نمی‌دهد، همچنین زمان و فرصت در کشور از دست می‌رود.

اسلامی اضافه کرد: جلسات توجیهی در این ارتباط برگزار می‌شود و به زودی با آمادگی که مدیران اعلام می‌کنند، سامانه دادور در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: باید محیا شویم که کل فرایند تقاضا و صدور مجوز به صورت الکترونیکی در حداقل زمان صادر شود و رتبه کسب و کار در کشور را ارتقا دهیم، از مدیران استان انتظار داریم که اهتمام ویژه داشته باشند و ما پاسخگوی مردم باشیم.

اسلامی با اعلام اینکه بنده مسائل اجتماعی و مردم را در استان در جلسه دیگر مررو می‌کنم، افزود: باید تلاش کنیم که بروکراسی در استان را کاهش دهیم.

استاندار مازندران ادامه داد: برون‌سپاری اداری در کشور هم نیاز به اصلاح دارد و در حال حاضر این رویه به صلاح کشور و استان مازندران نیست و موراد نقصی هست که باید به آن رسیدگی شود.

این مسئول اضافه کرد: بیشترین شکایت مردمی از جانب شهرداری‌ها هست و باید آموزش لازم را ببینند تا میزان شکایت از این بخش کاهش یابد.

اسلامی در پایان گفت: با اجرای سامانه دادور و یاور، پارتی‌بازی و نفوذ کاهش پیدا می‌کند تا بتوانیم مدیر اداری پاک در کشور داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 27 دي 1396
اقاي اسلامي ادارات اب- برق -كاز با دستورالعملهاي ويزه مردم را يه ستوه اوردند با توجيه نادرست مثلا واحدهاي مسكوني را مصرف ساير مصارف محاسبه وواحدهاي تجلري را با نوع شغل محاسبه ميكنند وبه مدارك ومستندات توجه ندارنداين موضوع عليرغم قانون با عنوانهاي مختلف عمل ميكنند كه در قبض صادر شده اگر دقت كنيد وجود دارد اگر ميتوانيد جلوي اين اجحافها را بگيريد در غير اينصورت صحبتت كردن در جلسات اداري مشكل مردم را حل نميكند
از دیار تبرستان 27 دي 1396
باسلام
انگار آقای استاندار مخاطبشون مردم هستند من تعجب میکنم چه اهدافی دارند!!!!! این قدر مدارا کردن از یک مدیر ارشد دولتی در استان اونم مازندران واقعا نگران کننده است که اونم یک پیام داره که آقای مهندس اسلامی دارند به ما با زبون بی زبونی میگن تحت فشار نمایندگان استانی هستم آقای استاندار ما مردم استان با این صحبت ها بیگانه نیستیم...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 دي 1396
تو حسابت پاک باشه ..نمیخواد از چیزی بترسی ..طرف صحبت اقای استاندار مسولین بی خاصیته
استاد دانشگاه 28 دي 1396
جناب اقای اسلامی استاندار معزز مازندران
مدتی است بیانات شما را در رسانه ها دنبال میکنم.نظام دستوری و دیکته بدون پشتوانه منویات دستوری عصرش به پایان رسیده است.به محض ورود به مازندران با ادبیات دستور محورانه صحبت می کنید.اما بدانید که این نوع فعل پاسخ نخواهد داد.حذف بروکراسی یک ساختار مدون و برنامه مشخص با مدیران امروزی می خواهد.با نگه داشتن مدیران بازنشسته همانند معاونینت و رییس دانشگاه مازندران و امثال هم که نمیشود ساختار نوین طراحی کرد.بهتر است به جای جابجایی بدون توجیه عقلانی فرمانداران ازمون پس داده مدیریتی از ساختار جوان در جهت مدیریت محلی استفاده میکردید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 دي 1396
واقعا جای تاسف دارد دانشگاهی که قراره اتاق فکر توسعه باشد خودش توسط یک بازنشسته مدیریت میشه
نا شناس 29 دي 1396
احسنت این ادبیات شما نشان از خردورزی شماست.احتمالا در یک گوشه ای منزوی هستی.جایگاه شما در دانشگاه احتمالا ...
اما یک بازنشسته ازمون پس داده ان هم از دانشگاه دیگه رییس دانشگاه مازندران میشه.بدتر از این خالت دیگه وجود دارد
نا شناس 28 دي 1396
اقاي استاندار باعنايت به اينكه از شهرداريها مردم وخودتان اعلان مي نمائيد همه شكايت دارند سازمان هاي نظارتي اعلام مي كنند چون بعنوان يك شركت خصوصي مي باشد هر بلائي راكه بخواهند برسرمردم بياورندبامصوبه شورا كه خودشان هستند انجام مي دهند
نا شناس 29 دي 1396
اقای استاندار سال ۹۴ یکی از خیابانهای ساری را اسفالت کردم .هنوز پول نگرفتم از شهرداری ساری .بدبخت شدیم ازری زبانها مقیم ساری.پناهی
نا شناس 29 دي 1396
تبدیل وضعیت خانواده شهدا چی شد
ناشناس 29 دي 1396
کدام برخورد جناب آقای اسلامی (استاندار محترم )
برای ساختن یک استان مورد دلخواه
اول از استانداری شروع کنید ، هنوز بسیاری از مدیران و کارشناسان استانداری
برای الکترونیک شدن دولت مقاومت می کنند. کار به حرف از طرف آنان اصلاح نمی شود . ساختار استانداری پیر و غیر کارآمد است . یک سیستم وقتی اصلاح می شود که همه اجزای آن به روز رسانی و اصلاح شود .
نیروی انسانی موجود در استانداری با وجود قابلیت های بالا ، نوعی انحصار طلبی و مقاومت و تمرکز خواهی را در خود دارند .
شما باید روش و فرم را به نفع دولت الکترونیک تغییر دهید و نیروی انسانی را برای این مسیر همراه داشته باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.159 seconds.