.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم فرماندهی کل سپاه ؛
«سردار مازندرانی » رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه شد
شمال نیوز : سردار اکبرنژاد از یادگاران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا می باشند که از سوابق قبلی ایشان می توان به فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، مدیرکلی دولت و لوایح وزارت دفاع و مستشاری در دفاع از حرم اشاره نمود.....
«سردار مازندرانی » رئیس اداره مشترک عملیات کل سپاه شد

شمال نیوز : فرماندهی کل سپاه در جدیدترین انتصابات خود یک سردار مازندرانی را به ریاست اداره مشترک عملیات کل سپاه را منصوب کرد .

به گزارش شمال نیوز ، طی حکمی از سوی سرلشگر جعفری، سردار دکتر ابوالقاسم اکبرنژاد به سمت ریاست اداره امور مشترک عملیات کل سپاه منصوب شد .

سردار اکبرنژاد از یادگاران و جانبازان  ۸ سال دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا می باشند که از سوابق قبلی ایشان می توان به فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، مدیرکلی دولت و لوایح وزارت دفاع و  مستشاری در دفاع از حرم اشاره نمود.

« شمال نیوز » برای این سردار پرافتخار مازندرانی دفاع مقدس ، آرزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت جدید همچون مسئولیت های گذشته دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1396
سلام...ما هم به نوبه خودمان این موفقیت را به ایشان تبریک عرض مینماییم.به حق ایشان از فرماندهان با تجربه وبادانش میباشد.مدیری کاملا توانمند و با انگیزه فراوان
علی محمد 25 دي 1396
با سلام این انتصاب بحا و شایسته را خدمت سردار گرانقدر تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش ایشان را آرزومندیم. انشاالله از وجود ایشان در فرماندهی سپاه استانی مازندران استفاده گردد تا این استان از برکات فرمانده مقتدر و کاردانی چون ایشان بهره مند گردند.
شیرسوار 25 دي 1396
برای سرداری از خیل سرداران و نام آوران این خطه که همنشین و همنفس شهدا بوده آرزوی توفیق در رهیافت و هدف انقلاب را داریم....
سعید لقمانپور 27 دي 1396
باسلام..عرض تبریک به سردار دلاور طبرستان..بنده افتخار داشتم 6ماه دوران مقدس سزبازی رو خدمت ایشون در تیپدوم لشکر در بابل بودم...خدا حفظش کنه
بهدین خداشناس 27 دي 1396
باسلام به همه؛
الهی شکر که هنوز همچین انسانهایی درکشورزنده هستند وهنوزشهید نشده اندوتوان کارکردن وقبول مسئولیت دارند،،،الهی شکر.
سردار عزیز؛؛؛سپاس ازبودنت.همیشه سلامت وشادزی.
نا شناس 26 دي 1396
جوانان پاسدار یادتون نره اینها هم باید کسب تجربه ومدیریت کنند ازتجارب ومشاوره این بزرگان استفاده بشه.به اندازه کافی اینها خدمت ومدیریت نمودند باید بازنشسه شوند ومیدان وفضا برای جوانان بازشود .
پاسداران لشکر عملیاتی 25 کربلا 29 دي 1396
سردار عزیز اکبر نژاد برای همیشه فرمانده مایی
یادش بخیر همیشه تاکید داشت در نامه نگاری های به " عملیاتی" بودن لشکر فراموش نشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.952 seconds.