.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توفیقی در تولید و اشتغال نداشتیم
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه در سال تولید و اشتغال توفیقی نداشتیم گفت: در آمار توفیق داشتیم اما در عمل اینگونه نیست.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر، صبح سه‌شنبه، در جلسه اتاق بازرگانی و جمع اعضای هیئت رئیسه با ابراز امیدواری از  این امر که این جمع بتواند راهکاری را برای مجمع کسب‌وکار و مشکلات روز جامعه در این حیطه ارائه کند، خاطرنشان کرد: دغدغه جدی رهبری و تمامی دولت مردان این است که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، با اشاره به موارد و راهکارهای مطرح شده در رابطه با معادن در جلسه پیشین شورای گفتگو، افزود: مقرر شد تا در جلسه دیگری این راهکارها مورد بررسی قرار گیرد تا تخصصی‌تر گردد و بتوان برای آن از این شورا مصوبه گرفت.

مهاجر با بیان اینکه همه از جمله استاندار به‌عنوان رئیس شورای گفتگو، اجرای قانون را از ما می‌خواهند و بخش خصوصی هم بیشتر از این نمی‌خواهد، گفت: نگاه بخش خصوصی بر این است که هم از قانون پیروی کرده باشد و هم دستگاه‌ها دولتی، در جایی که قانون اجازه انعطاف می‌دهد، کمک و همراهی کنند.

وی با اشاره به سخنان رئیس کل دادگستری مازندران مبنی بر اینکه هیچ بخش خصوصی و کارخانه‌ای تعطیل نشود، و در همان حال فعالیت مشکل آن بررسی شود، بر ادامه فعالیت کارگاه‌های تولیدی تأکید کرد.

مهاجر با بیان اینکه در سال تولید و اشتغال، در زمینه اشتغال توفیق خاصی نداشته‌ایم، افزود: شاید در آمار توفیق داشته‌ایم اما در عمل اینگونه نیست و ما باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم و این امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و آن این است که حداقل تلاش کنیم کارگاه‌های تولیدی‌ای که در حال تلاش هستند را نبندیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران ادامه داد: در گام اول باید کمک کنیم تا کارگاه‌های تولیدی فعال، پایدار باشند و در گام بعدی برای ایجاد اشتغال جدید تلاش کنیم که این امر جزو وظیفه جدی ما است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.