.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جایگزین احتمالی کیست ؟
باشگاه خونه‌به‌خونه با استعفای نکونام موافقت کرد
شمال نیوز : مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران با اشاره به اینکه با استعفای جواد نکونام موافقت می‌کنم، گفت: حداکثر تا امشب سرمربی جدید تیم خونه‌به‌خونه مازندران انتخاب و معرفی می‌شود.....
باشگاه خونه‌به‌خونه با استعفای نکونام موافقت کرد

شمال نیوز : تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران روز گذشته در یک بازی برتر و بهتر توانست حریف کرمانی خود را شکست دهد و این در حالی بود که جواد نکونام را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت نداشت.

چند روز پیش، جواد نکونام به دلیل اختلافات و مشکلاتی که با باشگاه پیدا کرده بود، ساز جدایی سر داد و استعفانامه خود را به باشگاه فرستاد که این درخواست بعد از چندروز بالاخره مورد موافقت مالک باشگاه قرار گرفت.

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران با بیان اینکه با استعفای جواد نکونام موافقت می‌کنم، اظهار کرد: حداکثر تا امشب سرمربی جدید تیم خونه‌به‌خونه مازندران انتخاب و معرفی می‌شود.

قاسم حسن‌زاده افزود: تا روز گذشته امیدوار بودیم که نکونام به بابل برگردد و سکان هدایت تیم را در بازی دیروز برعهده بگیرد ولی وی حتی برای دیدن بازی هم به بابل نیامد.

وی تصریح کرد: ما هم که دیدیم وی روی خواسته خود پافشاری می‌کند و خواهان جدایی از تیم است، امروز با استعفایش موافقت کردیم.

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه با بیان اینکه از مربیانی که دیروز زحمت هدایت تیم را کشیدند و از تمام بازیکنان باغیرت خونه‌به‌خونه بابت ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز شیرین تشکر می‌کنم، گفت: این کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و فقط یک سرمربی جدید به اتفاق یک دستیار به جمع آنها اضافه می‌شوند.

علاوه بر جواد نکونام که استعفا داد، دست‌یاران و همکاران وی در کادر فنی هم از تیم خونه‌به‌خونه کنار گذاشته شدند.

جایگزین احتمالی کیست ؟

پس از قطعی شدن کناره گیری نکونام ، شنیده های خبرنگار ما حکایت از جایگزینی نادر دست نشان به عنوان سرمربی خونه به خونه بابل دارد .

گفته می شود رایزنی ها برای این انتصاب صورت پذیرفته است اما هنوز نمی توان بصورت قطعی آن را اعلام کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.947 seconds.