.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهابی اعلام کرد :
98 پروژه برق‌‎رسانی توزیع نیروی برق مازندران در دهه مبارك فجر افتتاح می‌شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد.....
98 پروژه برق‌‎رسانی توزیع نیروی برق مازندران در دهه مبارك فجر افتتاح می‌شود

شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، قاسم شهابی از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال در مبارک خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 28 هزار و 392خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: این پروژه‌ها شامل تأمین برق مسکن مهر، احداث و توسعه و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده روستایی و شهری، رفع ضعف ولتاژ، تقویت شبکه و برق‌رسانی به روستاها و افتتاح چند پروژه ساختمانی است.

 این مسؤول تصریح کرد: از 98 پروژه‌ای که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد 12 پروژه در بابل جنوب، ساری شمال 4 پروژه ،  بابلسر 16 پروژه ، نکا 8 پروژه، بابل شمال 6 پروژه، سوادکوه 13 پروژه، آمل 11 پروژه، جویبار 8 پروژه، سیمرغ 5 پروژه، میاندورود و گلوگاه هر کدام دو پروژه، ساری جنوب و قائمشهر هر کدام 3 پروژه ، سوادکوه شمالی و بهشهر 1 پروژه  به بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی دهه فجر با اعتبار 100 میلیارد و سیصدو چهل و هشت میلیون ریال می باشد، افزود: کلنک زنی ساختمان ستاد این شرکت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر انجام می شود.

 وی پرداخت به‌موقع و غیرحضوری صورت‌حساب‌های برق مصرفی را مورد تأکید قرار داد و گفت: براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به‌عنوان یکی از حامل‌های مهم انرژی از منابع تأمین پرداخت یارانه‌ها محسوب می‌شود و شرکت‌های توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه هستند.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: علاوه بر این شرکت‌های توزیع از همین محل باید هزینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، پرداخت دیون پیمانکاران، حقوق و دستمزد پرسنل، بیمه و مالیات و ... را تأمین کند.

 این مسوول خاطرنشان کرد: هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات فراهم کردن نقدینگی دولت برای پرداخت یارانه‌ها و سپس تأمین هزینه‌های مرتبط با خدمت‌رسانی به مشترکان  برق است.

 

مهندس شهابی ماه‌های پایانی سال را از پر دغدغه‌ترین ماه‌ها در ضرورت وصول مطالبات دانست و تصریح کرد: در ماه‌های منتهی به پایان سال این شرکت با پرداخت‌های مضاعف حقوق و عیدی، فشار پیمانکاران و طلبکاران فروشنده لوازم و تجهیزات برقی به همان نسبت با فشار بیشتر مقامات بالادستی برای تأمین نقدینگی یارانه‌ها نیز مواجه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 25 دي 1396
به فکر روشنایی خیابان ها و کوچه ها ی شهر باشید تا مردم از شما رضایت داشته باشند . وضعیت معابر و کوچه پس کوچه ها مناسب نیست . هیچکس هم در ادرات برق جوابگو نیست .خواهشا پیگیری کنید
نا شناس 25 دي 1396
خداقوت اقای مهندس شهابی و همکاران خدوم توزیع برق استان مازندران
کریم 25 دي 1396
زیر ساخت های فرسوده ، پول برق بالا و ..... اینها را کی باید اصلاح کنه
کارمند برق 25 دي 1396
واقعا بی انصافیه شهابی از مدیران جهادی و انقلابی مازندرانه باید حمایتش کرد
نا شناس 25 دي 1396
من فکر می کنم با توجه به تغییرات گسترده ای که توسط استاندار در حال برنامه ریزی است برخی قصد تخریب مهندس شهابی را دارند . ایشان از مدیران پرتلاش است و برق مازنردان به وجود اینچنین مدیرانی نیازمند است . از شمال نیوز درخواست دارم مراقب برخی افراد که می خواهند به این مدیر ضربه بزنند باشد .
کارمند دلسوز 25 دي 1396
واقعا یاد مهندس جعفری به خیر . در دوره مهندس جعفری همه کار می کردند برای آبادی استان و هیچکس در کار دیگری دخالت نداشت . خدا حفظش کنه هر جا هت .
محمدی از گلوگاه 24 دي 1396
برای نصب یک چراغ روی تیر برق کوچه مان دهها بار به اداره برق زنگ زدم . چند بار هم حضوری رفتم اما خبری نشد . از آقای شهابی درخواست داریم پیگیری کند .
دهیار 25 دي 1396
جناب آقای مهندس شهابی چرا به وضعیت تیربرقهای مستحلک و افت ولتاژ برق درروستاهای بخش کلیجانرستاق رسیدگی نمی شود لطفا رسیدگی بفرمایید دیگر مکاتبات جواب نمی دهد
علی 25 دي 1396
ببین اقای من ان چیزی که انجام میشود ملاک است اقای شهابی نه پسر خاله من است و نه او را دیده ام بالاخره در زمان مسولیت ایشان چاه های کشاورزی زمینهای پایین راه اهن روستای خورشید کلاه شهرستان گلوگاه بعد از سالیان طولانی اشاالله بزودی افتتاح میشود و همین کار نشان از همت بالای این مدیر است دعای جمعی از کشاورزان و دامداران زحمت کش پشتوانه شماست
رضازاده از ساری 25 دي 1396
با سلام.اینگونه خبر رسانی بدون بررسی و استعلام از منابع موثق از رسانه ارزشمند شمال نيوز دور از انتظار است. مهندس شهابی از نیروی های پر تلاش این استان است و از زمان حضورش دغدغه حل مشکل مردم را داشت و در خصوص روشنایی معابر و کوچه ها کارهای شایانی را انجام داد به نظر من اینگونه اظهار نظر با توجه به پیشینه ارزشمند ایشان بی انصافی بوده و امیدوارم مدیریت محترم سایت همه جوانب را در نظر بگیرد. باتشکر
همکار 25 دي 1396
حدود ۳۰۰ نفر نیروی شرکتی و خدماتی اکنون در شرکت توزیع فعالیت می کنند و بلا تکلیف هستند در دوران شهابی هیچ اتفاقی رخ نداد حتی بعضی از این نیروها در حال بازنشستگی هستد .......................
متره افغانی 25 دي 1396
مهندس شهابی که مقصر نیست یه باندی تو سیستم توزیع برق مازنداران هستش و همه هم میدونند.وقتی تبعیض تو سازمان باشه.انگیزه نخوانده ماند و وقتی انگیزه از بین بره بر خروجی کار تاثیر میزاره.همه چی میشه آمار و گزارش مدیریت بالادستی. ودرنه نتیجه نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.برای مثال در همین واحد روشنایی ومعابر که اشاره کردند و ما از نزدیک داریم لمس می کنیم وقتی پرسنل این واحد یه نفر به اندازه یک سوم یه نفر دیگه حقوق میگیره و جالب اینکه هردو به یه اندازه کار کنند و بدتر اینه که میبینه که همکار دیگه هستش که هیچ کاری نمی کنه اون وقت ۳برابر اون حقوق میگره دردش نمیاد.وقتی درگاهی نیست که پرسنل و مشترکین بتونند راحت دغدغه هاشون رو بیان کنند نتیجش میشه همین که اینجا بیان بشه.روابط عمومی حالا هی عکس جلساتو همایش ها و .... بگیرن بزارین اتوماسیون ، نمایشگر دم در ورودی اونم به قول دوستمون باآهنگ های بروز.مردم کار میخوان.خسته شدند از آمار و ارقام البته منکر تلاش شبانه روزی همکارا نباید شد. همه چیز به نازکی پاره میشه الا یه چیز اونم ظلمه که به کلفتی پاره خواهد شد.
نا شناس 25 دي 1396
جناب اقای مهندس شهابی به فکر بندپی شرقی هم باشید....
نا شناس 25 دي 1396
خدا قوت جناب مهندس شهابی
محمد 25 دي 1396
سلام
قابل ذکر می باشد آقای مهندس شهابی دارد تلاش خود را انجام میدهد.
مشکل جامانده های مدیریت قبلی بوده که ایشان هم احتمالا بالاجبار در اختیار آنهاست و در مسند افراد نالایق حضور دارند
سامان 26 دي 1396
برق شرق مازندران داره کارمیشه
ولی در غرب مازندران اقای فرح زاد الان دو سال مدیرعامل شد فقط داره جابه جایی سیاسی انجام میده. فکر کار عمرانی نیست
پاسخ ها به این نظر
مقیمی 25 دي 1396
دوران مدیرعاملی مهندس سالار اوج دوران درخشان برق غرب مازندران بود. ان شالله با اومدن حائری دوباره سالار بشه مدیرعامل غرب مازندران
نا شناس 26 دي 1396
من هم موافق با نظر بعضی از کاربران در خصوص افراد نالایق در راس هرم مدیریتی شرکت توزیع برق مازندران هستم که در واقع دارند زحمات صادقانه آقای مهندس شهابی را زیر سوال برده و به چالش می کشند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.