.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی دلچسب خونه‌به‌خونه بدون نکونام
بازیکنان تیم خونه‌به‌خونه مازندران در بازی مقابل کرمانی‌ها بدون حضور سرمربی توانستند پیروز میدان شوند و 3 امتیاز دلچسب را مال خود کنند.

به گزارش شمال نیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال، عصر امروز دو تیم مس کرمان و خونه‌به‌خونه مازندران به دیدار هم رفتند.

تیم خونه‌به‌خونه امروز بدون جواد نکونام(سرمربی) به میدان رفت و در همان دقایق نخست بازی مهران امیری با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه موفق شد توپ را به کنج دروازه مس کرمان بدوزد و نخستین گل  تیمش را به ثمر برساند.

کرمانی‌ها هم گل خورده را تاب نیاوردند و در دقیقه 19، از روی یک ضربه ایستگاهی توپ را روانه دروازه خونه به خونه کردند که این توپ به گل نخست مس تبدیل شد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

دو تیم تاکنون پنج بار مقابل هم صف‌آرایی کردند که نتیجه آن چهار تساوی و یک پیروزی برای تیم خونه‌به‌خونه بود.

در نیمه دوم، هردو تیم سعی داشتند تا با به ثمر رساندن گل برتری بر تعداد اندوخته‌های خود اضافه کنند که تیم شمالی موفق‌تر بود و در دقیقه 85 بازی، حمید کاظمی با فرار عالی خود و با یک شوت محکم بالاخره طلسم را شکست و گل دوم خونه به خونه را به ثمر رساند.

 بازیکنان تیم خونه‌به‌خونه مازندران در بازی مقابل کرمانی‌ها بدون حضور سرمربی توانستند پیروز میدان شوند و سه امتیاز دلچسب را مال خود کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.565 seconds.