.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیال‌مان از بازی امروز راحت است/ هنوز با استعفای نکونام مؤافقت نشده است
مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران گفت: تیم ما در موقعیت خاصی قرار دارد ولی با وجود بازیکنان باغیرت تیم خیال ما راحت است چرا که آنان با جان و دل برای این تیم بازی کنند.

به گزارش شمال نیوز،تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران امروز در حالی به مصاف تیم مس کرمان می‌رود که جواد نکونام را به همراه ندارد.

با وجود اینکه جواد نکونام طی چند روز گذشته استعفانامه خود را به باشگاه ارائه داده است ولی باشگاه و مالک آن هنوز پاسخی نداده است.


مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران با بیان اینکه امروز تیم ما در برابر یک تیم کرمانی دیگر به میدان می‌رود، اظهار کرد: امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی به‌دست آوریم.

قاسم حسن‌زاده افزود: هفته قبل با مس رفسنجان روبرو شده بودیم و این هفته باید به مصاف تیم مس کرمان برویم.

وی تصریح کرد: تیم ما در موقعیت خاصی قرار دارد ولی با وجود بازیکنان باغیرت تیم خیال ما راحت است چرا که آنان با جان و دل برای این تیم بازی کنند.


حسن‌زاده با بیان اینکه بازیکنان خونه‌به‌خونه امروز می توانند با به کارگیری توانایی‌های خود، سربلند از زمین خارج شوند٬ اظهار کرد: هنوز با استعفای سرمربی تیم مؤافقت نشده است.


وی ادامه داد: انتخاب سرمربی نیاز به زمان دارد ولی سعی می کنیم بهترین تصمیم ها را بگیریم تا در نهایت موفقیت تیم خونه به خونه را به دنبال داشته باشد.


حسن‌زاده در پایان گفت: مهران نجفی و پیروز جغتاپور از مربیان خونه به خونه و سرمایه های استان مازندران هستند که امروز هدایت تیم را برعهده دارند تا سرانجام سرمربی مشخص شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.