.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشرفت نظام اداری در سایه دولت الکترونیک محقق می‌شود
معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پیشرفت و توسعه نظام اداری تنها در سایه دولت الکترونیک محقق خواهد شد و باید مورد توجه همگان قرار گیرد .

به گزارش شمال نیوز، فرامرز کردی ظهر امروز در کارگاه آموزشی شبکه و امنیت اطلاعات در سازمان و دولت الکترونیک در سالن شهید آوینی این اداره‌کل با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ضرورت بکارگیری از روش‌های متناسب در جهت تسهیل کار در نظام اداری اظهار کرد: با توجه رشد چشمگیر فن‌آوری‌های نوین، شبکه‌های مختلف اجتماعی و انتقال سریع اطلاعات باید نظام اداری ما متناسب با این رشد به لحاظ ساختاری ارتقاء پیدا کند.

وی در ادامه با اهمیت به تکنولوژی‌های اطلاعاتی و رشد فزآینده آن در سال‌های اخیر افزود: پیشرفت و توسعه نظام اداری در کشور تنها در سایه دولت الکترونیک محقق می‌شود و باید برای فعال کردن دولت الکتروینک از همه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی بهره کافی را ببریم.

معاون اداری  مالی و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله آموزش اشاره کرد و تصریح کرد: مسئله آموزش و پژوهش در ساختار اداری کشور بسیار حائز اهیمت است زیرا تحول در ساختار اداری کشور تنها با افزایش سطح آگاهی و به روز شدن اطلاعات  کارکنان محقق می‌شود.

این مسؤول در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان شبکه و امنیت اطلاعات در سازمان و دولت الکترونیک ویژه کارکنان تبلیغات اسلامی مازندران در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف شناخت فرصت‌ها و تهدیدها در حوزه شبکه و امنیت اطلاعات صورت گرفته است که با حضور بیش از 100 نفر از کارکنان تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در سالن شهید آوینی برگزار می‌شود.

کردی با اشاره به نقش دولت الکترونیک در تسهیل بسیاری از روند اجرایی دستگاه‌ها تاکید کرد: حوزه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در نظام اداری کشور با استفاده از خدمات دولت الکترونیک موجب رضایت سطح عمومی جامعه می‌شود و روند پاسخگویی در خدمات به شیوه‌ای نوین تغییر خواهد کرد و مطالبات عمومی جامعه هم بیشتر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی به موضوع  مدیریت در دولت الکتروینک اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و توجه معظم له به موضوع اقتصاد مقاومتی ، نقش دولت الکتروینک و مدیریت این بخش می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات اقتصادی را در این بخش کاهش و حتی در بسیاری از موارد  باعث بهره‌وری بهتر در حوزه مدیریت و موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.224 seconds.