.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درچه سنی از شغلتان متنفر می‌شوید؟
بر اساس مطالعه ای که به تازگی در مجله « بلومبرگ » منتشر شده، افراد از یک سن مشخصی به بعد، نسبت به شغل خود احساس تنفر می کنند تا حدی که مجبور به ترک آن می شوند.
درچه سنی از شغلتان متنفر می‌شوید؟

باشگاه حبرنگاران: امروزه، جوانان پس از اتمام تحصیلات خود، دغدغه ورود به بازار کار و پیدا کردن شغلی را دارند که بتوانند آینده خود را بر آن بنا کنند، این در حالی است که محققان به این نتیجه رسیده اند که بیشتر افراد در سن ۳۵ سالگی، دیگر شغل شان برای شان قابل تحمل نیست.

محققان برای انجام این مطالعه با ییش از ۲ هزار کارمند مصاحبه کرده اند و به نتیجه ای غم انگیز رسیده اند. بر اساس نتایج این مطالعه، از هر ۶ کارمند بالای ۳۵ سال، یک نفر از شغل خود ناراضی است، در حالی در میان کارمندان زیر ۳۵ سال، این وضعیت، تنها در یک نفر از هر ۱۰ نفر مشاهده می شود. دلیل این رویداد ساده است: با ورود افراد به دهه سی سالگی و با گذر از ۳۵ سال، احساس مسؤولیت آن ها با گرفتن پست های بالاتر در محل کار، بیشتر می شود و همچنین مسؤولیت های خانواده هم به آن اضافه می شود و بر همین اساس افراد بیشتر در معرض استرس قرار می گیرند.

این سن، زمانی است که شما باید به سوالات و برنامه های شخصی و حرفه ای خود پاسخ دهید. تأسف بار ترین قسمت این مطالعه این جاست که نشان می دهد ۱۷ درصد از کارمندانی که از آن ها مصاحبه شده، محیط کار خود را دوست ندارند و یک چهارم آن ها احساس می کنند ارزش واقعی آن ها فهمیده نمی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.928 seconds.