.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 21 شکارچی غیرمجاز در 4 شهر مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت وکنترل مداوم در شهرهای بابل،آمل ، کیاسر و ساری موفق شدند 21 شکارچی غیرمجاز را دستگیرکنند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت وکنترل در آب‌بندان مرزون آباد از 9 شکارچی غیرمجاز 9 قبضه سلاح شکاری به همراه 82 قطعه چنگر کشف و ضبط و در ادامه ماموریت در منطقه دشتی مامورین یگان دو رشته دام خوایی را تخریب و جمع‌آوری کردند.

در دو ماموریت جداگانه دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت وکنترل در روستای دیافه و منطقه جنگلی جاده افرا گردن موفق شدند، 6 شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری، لاشه سه طاقه قرقاول، چهار قطعه توکا و دو قطعه سهره جنگلی دستگیر کنند.

در آمل نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت‌زنی در منطقه دابودشت دو قبضه سلاح شکاری از دو شکارچی غیرمجاز کشف و ضبط و 9 رشته دام هوایی را جمع‌آوری و چهار قطعه چنگر گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

ماموران یگان پارک ملی کیاسر در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی پارک ملی سه شکارچی غیرمجاز را به همراه 3 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری نیز در حین گشت‌زنی در منطقه کلکناریک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند و در ماموریت دیگری در مزارع شالیزاری روستای قاجارخیل (دشت‌ناز) ماموران یگان سه رشته دام هوایی را جمع‌آوری کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.397 seconds.