.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مداخله چرخ حرکت توسعه در مازندران را متوقف کرده است
استاندار مازندران با اشاره به این که مداخله، چرخ حرکت توسعه در استان را متوقف کرده است، افزود: استانداری دستگاه حاکمیتی است و باید همه دستگاه‌ها را نظارت، پشتیبانی و هدایت کند.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر دوشنبه  در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان استانداری مازندران، مردم استان را پرظرفیت و توانمند توصیف نمود و خاطر نشان ساخت: برای اعتلای مازندران باید از از فضای انتخابات و گرایش‌های سیاسی فاصله بگیریم و چون ید واحده عمل کنیم.

استاندار با بیان این که استانداری‌شان بسیار بالایی دارد، گفت: باید در جهت تقویت جایگاه استانداری برای ایفای نقش حاکمیتی آن در راستای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم.

وی افزود: کارکنان استانداری باید نفوذ ناپذیر و توصیه ناپذیر باشند و بر اساس اصول و در مسیر کار، با کفایت عمل کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که شعارهای دکتر روحانی به برنامه تبدیل شده است، یاد آور شد: مجموعه مدیریت باید کار خود را بر اساس ملاک و ضوابط انجام دهد.

 استاندار با بیان این که سیستم مدیریت باید یک شخصیت واحد باشد، تصریح کرد: خود باورانه و فارغ از دسته و گروه سیاسی عمل کنید و برای ارتقا جایگاه خود تلاش نمایید. متعهدانه عمل کنید و با تسلط مسائل استان را پیگیری و حل نمایید.

نماینده عالی دولت در مازندران، با تاکید بر این که مکاتبات اداری باید با کیفیت در راستای اقدام مؤثر باشد، گفت: دولت الکترونیک باید در راستای منشور حقوق شهروندی، برنامه دولت در جهت تسهیل امور مردم و ارائه خدمات به آنان بسیار جدی گرفته شود.

استاندار با اشاره به این که مردم ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به امور مردم باعث می‌شود دست دلال قطع شود و فساد شکل نگیرد، تصریح نمود: مردم باید فقط به یک میز مراجعه کنند و میز خدمت باید در ادارات استقرار یابد تا مردم سرگردان نشوند.

اسلامی با بیان این که نصف جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند و ۶۰ درصد از پذیرفته شدگان در کنکور بانوان هستند، اظهار داشت: باید بانوان شایسته در مسند کار قرار گیرند و از توان بانوان در پیشبرد امور بهره گیری مطلوب شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.