.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی اولین مرکز خرید توافقی برنج در گیلان
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: اولین مرکز خرید توافقی برنج صدری هاشمی در استان گیلان و در انبار مرکزی شرکت بازرگانی دولتی ایران در رشت بازگشایی شد.

به گزارش شمال نیوز،محمد جعفری با اشاره به بازگشایی اولین مرکز خرید توافقی برنج درگیلان اظهار داشت: بر اساس دستور العمل صادره از معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی خرید برنج صدری هاشمی با ۸ درصد شکستگی و با قیمت ۹۱ هزار ریال توسط مرکز خرید افتتاح شده در رشت صورت می پذیرد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده خرید صرفا از کشاورزانی که دارای معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی می باشند انجام خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: وجه برنج تحویلی به مرکز خرید از طریق سامانه بانک عامل به حساب کشاورزان دارای معرفی نامه واریز خواهد شد و هیچ برنجی از دلالان و یا اشخاصی که فاقد معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی باشند خریداری نمی شود.

جعفری خاطر نشان ساخت در صورتی که محموله ای با ارقام مشابه داخلی و یا خارجی اختلاط داشته باشد مرکز خرید از دریافت آن محموله خوددداری خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ اعلام کرد تا ۱۵ بهمن ماه سالجاری مرکز دایر شده آماده دریافت برنج صدری هاشمی از کشاورزان است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.