.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با مقوله شکار باید قاطع، بازدارنده و سریع باشد/طبیعت ما دیگر ظرفیت برداشت ندارد
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: برخوردها با مقوله شکار قاطع، بازدارنده و سریع باشد که این موضوع یکی از مهم‌ترین مشکلات ما محسوب می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی امروز اظهار کرد: جلوگیری از بحث شکار مطالبه مردمی بوده و امسال نظارت‌های ما در این زمینه دقیق‌تر و گسترده‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برخوردهای ما در زمینه شکار شدیدتر شده است، اضافه کرد: باید برخوردها با مقوله شکار قاطع، بازدارنده و سریع باشد که این موضوع یکی از مهم‌ترین مشکلات ما محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه باید موضوع شکار کنترل شود، خاطرنشان کرد: طبیعت ما دیگر ظرفیت برداشت ندارد و باید این موضوع به‌طور جدی کنترل شود.

این مسؤول تصریح کرد: همان‌گونه که امسال محیط زیست با تمام قوا مقابل شکارچیان غیرمجاز ایستاده، لازم است همه در این زمینه اهتمام کنند در این صورت نگرانی وجود نخواهد داشت.

ابراهیمی‌کارنامی در پایان با اعلام اینکه هنوز مهاجرت کامل پرندگان مهاجر از عرض‌های شمالی انجام نشده، گفت: پیش‌بینی ما این است جمعیت بیشتری از پرندگان وارد استان مازندران شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.509 seconds.