.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معضل آبگرفتگی میدان فرح‌آباد ساری در یک روز بارانی + عکس
میدان فرح‌آباد ساری که در یک دهه اخیر تغییرات بسیاری در خود دیده هنوز دارای یک معضل اصلی به‌نام آبگرفتگی است که موجب اخلال در رفت و آمد شهروندان می‌شود و باید برای برطرف کردن آن چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

به گزارش شمال نیوز، آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اصلی ساری یکی از معضلات قدیمی مرکز مازندران به‌شمار می‌رود که به زخم کهنه تبدیل شده و پس از هر بارندگی شاهد ایجاد اخلال در رفت و آمد شهروندان هستیم.

اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از پروژه‌های شهرداری ساری به‌شمار می‌رود که چند سالی است در نقاط مختلف ساری در حال اجراست اما هنوز بسیاری از مناطق از سریال تکراری آبگرفتگی معابر اصلی رنج می‌برند.

منشأ بعضی از آبگرفتگی‌های خیابان در ساری فقدان کانال‌های زیرزمینی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی نیست بلکه اشکال در آسفالت و شیب‌بندی غیراصولی جاده است که آب‌های سطحی را در وسط خود جمع می‌کند.

میدان فرح‌آباد ساری که در یک دهه اخیر تغییرات بسیاری در خود دیده هنوز دارای یک معضل اصلی به‌نام آبگرفتگی است که موجب اخلال در رفت و آمد شهروندان می‌شود و باید برای برطرف کردن آن چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

آبگرفتگی خروجی میدان فرح‌آباد روبه‌روی اداره‌کل پست استان مازندران و مقابل ایستگاه تاکسی به‌سمت میدان هلال احمر یکی از معضلات این روزهای بارانی میدان فرح‌آباد به‌شمار می‌رود که به‌علت شیب‌بندی نامناسب جاده و رعایت نکردن اصول مهندسی در هدایت آب‌های سطحی موجب جمع شدن آب در وسط جاده می‌شود.

جمع شدن آب در وسط جاده به اندازه‌ای است که حتی مشاهده خطکشی عابر پیاده و عبور از آن مسیر قانونی برای شهروندان ناممکن می‌شود و عابران پیاده برای رفتن به آن طرف خیابان مجبور می‌شوند مسیری دیگر و نامطمئن همراه با پَرِش از بلوار وسط جاده را انتخاب کنند.

شهروندان ساروی با گلایه از وضعیت آبگرفتگی میدان فرح‌آباد ساری و وجود نمونه‌های مشابه در برخی از نقاط شهر خواستار رسیدگی و برطرف کردن این معضل از سوی مسؤولان شهرداری ساری شدند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.352 seconds.