.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 15 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کاهش 15 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای کاهش حوادث رانندگی و برقراری نظم و امنیت ترافیکی در معابر درون شهری، برابر آمارها در 9 ماهه امسال شاهد کاهش 14 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت هستیم.

وی با اشاره به کاهش 15 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی معابر درون‌شهری و برون‌شهری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزود: بیشترین آمار حوادث رانندگی در سطح معابر عمومی را راکبان موتور سیکلت با 35 درصد و عابران پیاده با 29 درصد تشکیل می‌دهند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در برخورد با تخلفات راهور از افزایش 20 درصدی برخورد با خودروهای متخلف و 4 درصدی برخورد با موتور سیکلت‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در حوزه اعمال قانون شاهد افزایش 15 درصدی و در حوزه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز شاهد افزایش 12 درصدی برخوردها هستیم.

میرفیضی با اشاره به اینکه در حوزه ضبط گواهی‌نامه رانندگان متخلف شاهد افزایش 68 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم، بیان کرد: امسال بیش از 325 فقره گواهینامه رانندگانی که دارای 30 نمره منفی بوده اند، ضبط شد.

فرمانده انتظامی مازندران، عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه را از جمله عوامل مهم بروز حوادث رانندگی در معابر عمومی و درون شهری اعلام کرد و گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد.

میرفیضی با اشاره به نقش خانواده‌ها و مدرسه به عنوان دو نهاد اجتماعی مهم در جامعه در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش کشته‌شدگان این حوادث، خاطرنشان کرد: آموزش فرهنگ ترافیک نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی در جامعه دارد.

وی در پایان یادآور شد: انتظار پلیس از خانواده‌ها و شهروندان این است که با رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس خود باشند و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.