.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروش خودجوش مردم نوشهر علیه آشوب‌گران/ امام جمعه نوشهر: رمز اغتشاشات اخیر مسائل اقتصادی است
مردم نوشهر به صورت خودجوش علیه آشوب‌گران حوادث اخیر راهپیمایی کردند و با اعلام حمایت از اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری خواستار برخورد با آشوب‌گران شدند.

به گزارش شمال نیوز، مردم انقلابی این شهرستان به صورت خودجوش به راهپیمایی انقلابی علیه فتنه‌گران آمریکایی و صهیونیستی با حضور هزاران نفری پرداختند.

این راهپیمایی که در زیر بارش باران برگزار شد مردم اقشار مختلف نوشهر در گروه‌ها و دسته‌های مختلف ضمن تاکید بر ضرورت وحدت در کشور خواستار برخورد با اغتشاش‌گران داخلی و خارجی شده است.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز با حضور در جمع مردم نوشهر با بیان نقش مردم در حوادث انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از روز نخست به دست توانای مردم همیشه در صحنه و با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همیشه به دنبال اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مردم و مسؤولان کشور بودند، افزود: در 40 سال گذشته دشمن قائله‌ها و فتنه‌های بسیاری در کشور  به‌پا کرد، اما این مردم بودند که به تمامی این فتنه‌ها خاتمه دادند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه آشوب‌های دشمنان انقلاب با رمزهای مختلفی همراه بود، در سال 78، رمز آشوب روزنامه سلام بود که آشوب‌ها از 18 تا 23 تیر ادامه داشت و باز هم مردم بودند که به این قائله خاتمه دادند، تصریح کرئ: دشمنان اسلام نمی‌دانند که نگاه مردم ایران به ولایت فقیه، نگاهی اعتقادی است و ولی‌فقیه را جانشین امام زمان(عج) می‌دانند و این قائله‌ها در اعتقادات مردم تاثیری ندارد و مردم ایران همواره در صحنه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در سال 88 نیز تقلب رمز آشوب بود، که در آن سال تقلب بهانه بود و در واقع دشمنان اصل نظام را هدف قرار دادند و رمز این اغتشاشات اخیر نیز مسائل اقتصادی  است، بیان کرد: اعتراض و نقد دلسوزانه باید در چارچوب قانون باشد و مسؤولان نیز باید به این اعتراض‌ها گوش دهند و آنها را برطرف کنند.

مشایخ با بیان اینکه کسانی که در اغتشاشات اخیر مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند، اسلحه به روی مردم کشیدند و پرچم ایران را آتش زدند، ایرانی نیستند، زیرا یک ایرانی اگر مسلمان هم نباشد به پرچم، استقلال و عزت ایران احترام می‌گذارد، گفت: دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر سیاست خود را عوض کردند و در شهرهای کوچک آشوب به‌پا کردند اما در شهرهای کوچک اتحاد و همدلی بیشتر است و عده‌ای هم که در این چند روز در این شهرها و حتی نوشهر اغتشاش کردند از مردم آن شهر نبودند.

وی وظیفه اصلی ملت ایران در برابر این اغتشاشات را اتحاد و همدلی در کشور برشمرد و اظهار کرد: اگر در کشور اغتشاش شود همین امکاناتی که اکنون در داخل کشور داریم را نیز از دست می‌دهیم.

امام جمعه نوشهر با بیان اینکه پیام بزرگ این راهپیمایی محکوم‌کردن اغتشاش و مطرود دانستن اغتشاشگران است، گفت: در این راهپیمایی به مسؤولان نیز ثابت شد که با این پشتوانه مردمی و مدیریت جهادی باید مشکلات و خواسته‌های مردم را حل کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.