.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ناپایداری آسمان مازندران از اواخر امروز/ ارتفاعات شرقی استان برفی شد
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: اواخر روز گذشته شاهد بارش در آسمان مازندران بودیم که بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف بوده است.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: از اواخر روز گذشته شاهد بارش‌های خوبی در آسمان مازندران بودیم که از یکنواختی خوبی برخوردار بوده است که بیشترین بارش از ایستگاه باران‌سنجی آمل به میزان 70 میلی‌متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه بارش طی این مدت در ارتفاعات مازندران به‌صورت برف بوده است، اضافه کرد: بیشتر ارتفاعات شرقی مازندران درگیر برف بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشترین بارش برف با ارتفاع 17 سانتی‌متر از آلاشت به ثبت رسیده در حال حاضر نیز شاهد بارش برف در کیاسر هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه بارش‌ها امروز در آسمان مازندران ادامه دارد، افزود: اواخر امروز از میزان ابرناکی آسمان استان کاسته می‌شود و روزهای پنج‌شنبه و جمعه جو پایداری در استان حاکم خواهد شد.

رضوی با اشاره به بارش تگرگ در برخی مناطق، تصریح کرد: یک‌شنبه هفته آینده مجدداً شاهد بارش باران در آسمان مازندران خواهیم بود که براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی بارش‌های خوبی و یکنواختی خواهد بود.

وی به کم بارشی در پاییز امسال در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: نیاز به 800 میلی‌متر بارش داریم اگر میزان بارش‌ها کمتر باشد تابستان کم‌آبی خواهیم داشت که نگرانی‌های بسیاری در بحث طبیعت، جنگل‌ها و منابع آب زیرزمینی استان به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی مازندران با تأکید بر اینکه بیشترین نگرانی ما در بحث بارش برف است، گفت: پاییز کم بارشی داشتیم و هرچه شاهد بارش باشیم این کاهش را جبران نخواهد کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.