.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفوذ سامانه بارشی در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: اواخر امروز شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران فراهم شده و انتظار داریم شاهد بارش‌هایی در استان باشیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی اظهار کرد: روز گذشته هرچند مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران در برخی ساعات ابری و مه‌آلود بوده ولی در ارتفاعات شاهد افزایش دمای هوا بودیم به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا در گرم‌ترین ساعات در پل‌سفید به 27، کیاسر 23 و آلاشت 21 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا از بلده با 2درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران ابری و مه‌آلود و ارتفاعات استان به‌صورت صاف است، اضافه کرد: از اواخر امروز شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران فراهم شده و انتظار داریم شاهد بارش‌هایی در استان باشیم که مقدار بارش‌ها زیاد پیش‌بینی نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: از روز شه‌شنبه تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی و تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شاهد بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دمای هوای استان باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه ارتفاعات مازندران گاهاً مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است، افزود: بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اعلام اینکه از اواخر روز چهارشنبه از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود، اظهار کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه جو پایداری در آسمان استان حاکم می‌شود.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با توجه به شکل‌گیری جریانات جنوبی پایان هفته جاری شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و فردا مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.439 seconds.