.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احکام بودجه براساس واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: احکام بودجه واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت حامل‌های انرژی در تبصره ۱۸ لایحه تقدیمی دولت به مجلس مطرح شده است که اصلاً در ارتباط با قیمت حامل‌ها بحث نشده بلکه راجع به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در تبصره ۱۸ قانون بحث شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه افزایش قیمت حامل‌های انرژی صحبتی از بنزین یک‌هزار و ۵۰۰ تومان نیامده است، افزود: طبیعی است پیشنهاد دولت بوده که مرحله بعدی در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق در این زمینه بحث می‌شود که هنوز عدد خاصی در ارتباط با حامل‌های انرژی مورد توافق واقع نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسات کمیسیون تلفیق از صبح روز شنبه ۹دی ماه امسال آغاز شده است، اضافه کرد: در این کمیسیون در ارتباط با مسائل برای طرح در صحن علنی بحث می‌شود که ملاحظات اقتصادی و وضعیت معیشت مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در یک توافقی که نمایندگان مجلس و دولت دارند به‌گونه‌ای احکام بودجه تنظیم شده که فشاری به مردم به‌ویژه قشر ضعیف جامعه فشاری وارد نشود تقریباً براساس واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه مجلس نماینده مردم و از بطن مردم هستند و باید وضع مردم را بدانند، اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس در ارتباط با وضعیت معیشتی مردم و مسائل اقتصادی جامعه بحث می‌شود.

وی یادآور شد: طبیعتاً در جامعه‌ای که رکود است گردش پول آن چنان وجود ندارد و فارغ‌التحصیلان بسیاری بیکار و بدون شغل هستند به‌طور حتم تصمیم‌گیری واقع‌بینانه در جهت مصلحت مردم خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و روز یک‌شنبه در مورد کلیات بودجه بحث و تصمیم‌گیری می‌شود، بیان کرد: افزایش قیمت‌ها در تبصره ۱۸ قانون بوده که بعدازظهر روز یک‌شنبه یا صبح دوشنبه در این زمینه بحث خواهد شد.

یوسف‌نژاد در پایان گفت: طبق قانون برای تقدیم بودجه به مجلس دو هفته فرصت داریم و دو هفته دیگر نیز قابل تمدید است،تلاش ما این است تا اول بهمن ماه امسال بودجه تقدیم مجلس شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.