.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 10 پارک موزه دفاع مقدس در دهه فجر در 10 استان کشور
رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، گفت: پارک موزه‌های دفاع مقدس در دهه فجر در 10 استان کشور افتتاح می‌شود و قرار است به صورت متمرکز این مجموعه‌ها به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شمال نیوز، سردار بهمن کارگر امشب در جلسه هیأت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: مردم استان مازندران در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت موفق و پیش‌گام بوده‌اند.


وی با اعلام اینکه مردم ایران بی‌نظیر هستند، گفت: خدمت به این مردم افتخار برای مسؤولان و متولیان است.


رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، گفت: در دهه فجر پارک موزه‌های دفاع مقدس 10 استان کشور افتتاح می‌شود و قرار است به صورت متمرکز این مجموعه‌ها به بهره‌برداری برسد.


وی اضافه کرد: یادمان‌ استان‌های مازندران، خورستان، دزفول،اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان و مرکز فرهنگی مرصاد کرمانشاه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


کارگر خاطر نشان کرد: مرکز فرهنگی استان مازندران نسبت به سایر مراکز فرهنگی کشور بزرگ‌تر است و با توجه به اقداماتی که مردم استان مازندران در دوران دفاع مقدس داشتند، مرکز فرهنگی این استان به صورت ویژه دیده شده است.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش‌های و ایثار مردم استان داشتن مرکز فرهنگی مناسب حق این استان است و باید همه تلاش کنیم تا این مرکز فرهنگی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.


رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اعلام اینکه دفاع مقدس کلید وحدت در ایران است، گفت: هر تفکر و جناح وقتی پای دفاع مقدس به میان می‌آید همه پای کار هستند، رئیس و فرمانده دفاع مقدس امام حسین(ع) است، همه ما نوکر ائمه هستیم.


وی اضافه کرد: این مرکز فرهنگی باید پاتوق جوان‌ها، نوجوان‌ها و رزمندگان قرار گیرد، جوانان و نوجوانان ما نیاز به ترویج این فرهنگ دارند.


کارگر یادآور شد: اگر قرار است کار فرهنگی در این کشور شروع شود باید از دبستان شروع کنیم و مرکز فرهنگی دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ مناسب دفاع مقدس را دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.