.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران به استانداری عمل گرا نیازمند است
نماینده ولی فقیه در مازندران از اشتغال به عنوان مشکل اساسی در استان نام برد و گفت: مازندران استانداری عمل گرا نیاز دارد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی ظهر شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تأکید بر اینکه جلسات باید در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر خروجی داشته باشد و اثر آن را در جامعه ببینیم، گفت: امربه‌معروف وظیفه‌ای اجتماعی است که در چینش فقه در ردیف احکام سیاسی بیان‌شده است.

طبرسی به اهمیت نقش امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و آن را هم‌ردیف با جهاد دانست و بیان داشت: اسلام می‌خواهد مسلمانان خودشان در اصلاح وجذب یکدیگر به صلاح جامعه و کاهش فسادها کمک کنند و به همین خاطر امربه‌معروف را در رده احکام سیاسی قرار داده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه مردم به سمت ناباوری پیش می‌روند، ادامه داد: کوتاهی و قصور از سوی ماست که مردم ناباور شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تأکید کرد: وقتی ادارات و مدیران کل خود به اقتصاد مقاومتی باور ندارند و درزمینهٔ اکرام ارباب‌رجوع به‌خوبی عمل نمی‌کنند و به خواسته‌های مردم توجهی نشان نمی‌دهند مردم به سمت ناباوری و بی‌اعتمادی سوق داده می‌شوند.

آیت‌الله طبرسی یادآور شد: به روسای جمهور همواره تأکید کردم که به داد ادارات برسید که کار مردم را انجام دهند و فعال باشند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران از اشتغال به‌عنوان مشکل اساسی مازندران نام بردو ارائه پیشنهادها مناسب را برای برون‌رفت از وضعیت فعلی مفید دانست و گفت: اغلب مراجعات مردمی به ادارات و استانداری برای کار است و کم پیش می‌آید که کسی پیشنهادی در خصوص احیای کشاورزی، گردشگری، صنعت و اشتغال این استان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی و کشور جزء معروفات به شمار می‌آید و تلاش برای ایجاد اشتغال و فقرزدایی از وظایفی است که مسئولان باید به‌عنوان معروف بیشتر به آن توجه نشان دهند.

آیت‌الله طبرسی از صحبت‌های استاندار مازندران تشکر کرد و با اشاره به اینکه مازندران استانداری عمل‌گرا می‌خواهد، ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید مازندران بتواند با کالبدشکافی خوب مسائل و معضلات استان و پرداختن به نیازمندی‌ها و مطالبات مردم این استان را از وضعیت کنونی به سمت بهبود سوق دهد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.