.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمز موفقیت این روزهای استقلال
بیانی در پاسخ به این پرسش که تیم استقلال را از لحاظ فنی چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: استقلال به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کرده و توانسته در هفته های اخیر هم دست پیدا کند.

شمال نیوز: شاهرخ بیانی در خصوص دیدار استقلال برابر ایران- جوان بوشهر گفت: به نظرم در اوایل این دیدار آبی پوشان کمی حریف را دست کم گرفته بودند. همین مسئله باعث شد تا یکی دو اشتباه فاحش انجام داده و حتی دو موقعیت بازیکنان ایران- جوان می رفت که به گل تبدیل شود اما برخورد توپ با مدافعان استقلال، شانس را از این حریف بی نام و نشان گرفت.

وی تأکید کرد: هرچه از زمان بازی گذشت، استقلالی ها فهمیدند که ایرانجوان حریف دست و پا بسته ای نیست و برای خلق شگفتی به تهران آمده است ولی در نهایت توانستند گل اول را به ثمر برسانند. در نیمه دوم استقلال کاملاً بر بازی مسلط بود و دو گل دیگر به ثمر رساند تا به نیمه نهایی برسد.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: استقلال دو بازی در فاصله ۱۰ روز باید با نفت آبادان انجام دهد، ابتدا هفته اول دور برگشت لیگ برتر و در بازی بعد هم باید در آبادان به مصاف نفت برود. بازی در آبادان سخت است و استقلال می داند که روز آرامی را در آنجا نخواهد داشت.

بیانی در پاسخ به این پرسش که تیم استقلال را از لحاظ فنی چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: استقلال به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کرده و توانسته در هفته های اخیر هم دست پیدا کند. امیدوارم بازیکنان دچار مصدومیت نشوند و در شرایط آرمانی باشند تا بتوانند شروعی پرقدرت را در لیگ داشته باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از بازگشت بهنام برزای و محسن کریمی به جمع دیگر بازیکنان تصریح کرد: این دو، بازیکنان جوان، پرانگیزه و آینده داری هستند و اعتقاد دارم می توانند در دیدارهای آینده استقلال تأثیر بسیار زیادی در نتیجه گیری این تیم بگذارند و اگر استقلال بتواند یک یا دو مهاجم خوب دیگر را به خدمت بگیرد مطمئنا هم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبول تری خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.