.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری فیشینگ از طریق دانلود برنامه‌ در مازندران
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران گفت: شخصی که با طراحی صفحات جعلی درگاه‌ بانکی اقدام به برداشت غیرمجازاینترنتی از حساب افراد مختلف کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز،حسن محمدنژاد گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه با بررسی حساب بانکی خود متوجه برداشت غیرمجاز 55 میلیون ریالی از آن به صورت اینترنتی شده‌است موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی، متهم را که علاوه بر برداشت غیرمجاز از حساب شاکی اقدام به سرقت از ده‌ها نفر دیگر نیز کرده بود شناسایی کردند .

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی متهم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان قزوین که با اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب افراد آن را صرف خریدهای اینترنتی کرده بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مسؤول افزود: در ادامه این عملیات ماموران یکی از همدستان متهم را که با طراحی درگاه‌های جعلی پرداخت‌های بانکی و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساب افراد و کلاهبرداری از آن طریق با متهم همکاری می‌کرد نیز شناسایی و دستگیر کردند.

محمدنژاد بیان کرد: متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

وی اظهار کرد: فیشینگ نوعی کلاهبرداری اینترنتی است که سارقان در آن با کپی‌برداری از صفحه اصلی درگاه بانک، صفحاتی جعلی را طراحی و اقدام به سرقت اطلاعات مهم کاربران می‌کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در هنگام خرید‌ آنلاین و در زمانی که پس از انتخاب کالا مشتریان بانک‌ها به درگاه پرداخت الکترونیکی رهنمون می‌شوند، باید دقت کنند که حتما آدرس صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی متعلق به همان بانکی باشد که آرم و لوگوی آن را در صفحه مشاهده‌ می‌کنند و باید دقت داشته‌ باشند که همیشه آدرس سایت‌ها را خودشان در آدرس بار تایپ و از کپی‌کردن یا رفتن به لینک‌هایی که در سایت‌های مختلف ارائه می‌شود جداً خودداری کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.305 seconds.