.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۷ فردا
پلیس راه مازندران اعلام کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۲۴ آذرماه به صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذر از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های هراز و سوادکوه اشاره کرد وگفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و جمعه ۲۴ آذر ماه از جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذر از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ آذر از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: مرکزکنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.