.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مطرح شد؛
كشف 26 ميليارد تومان كالاي قاچاق در 8 ماهه امسال در مازندران
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات قاچاق در ۸ ماهه سال ۹۶ در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان با اشاره به این که پدیده قاچاق ضربه ای مهلک بر پیکر اقتصاد جامعه است، گفت: علمی ترین، تجربی ترین و عقلانی ترین شکل مبارزه با قاچاق کالا، پیشگیری از وقوع آن است.

معاون استاندار مازندران با بیان این که جامعه باید در برابر بیماری و ویروس قاچاق واکسینه شود و مردم به سطحی از آگاهی برسند که کالای قاچاق را خریداری نکنند، تصریح کرد: با توجه به آسیبی که پدیده قاچاق به تولید ملی وارد می نماید و تبعات بهداشتی روحی روانی مصرف این کالا، باید با آموزش های صحیح جامعه را نسبت به مخاطرات این پدیده شوم آشنا نمود.

وی با تاکید بر این که برای مقابله با پدیده قاچاق همه ظرفیت های استان پای کار بیاید، اظهار داشت: با پدیده قاچاق باید برخورد جدی و برابر با ضوابط و قانون صورت گیرد.

پیر فلک، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران نیز با اشاره به کشف 26 میلیارد تومان کالای قاچاق در 8 ماهه سال 96 و افزایش 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از تشکیل 1622 فقره پرونده قاچاق و افزایش 38 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.961 seconds.