.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافق احداث کمربندی در شهرهای گردشگری نیستم
استاندار مازندران با بیان اینکه کمربندی باعث عبور و فرار گردشگر می‌شود، گفت: با احداث کمربندی در شهرهای گردشگری موافق نیستم، بلکه باید تلاش شود تا گردشگر را جذب کنیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی عصر امروز در جلسه شورای داری شهرستان رامسر با اشاره به اینکه در دولت در مسیر گذار به سر می‌بریم، گفت: نکته کلیدی و مهم این است که دولت تصدی‌گری نداشته و نقش نظارتی خود را حفظ کند.

وی اظهار کرد: مردم مازندران در انقلاب، دفاع مقدس و همه زمینه‌ها نقش مهم ایفا کردند و همچنین در انتخابات نیز حضور پرشور داشتند که این را نمی‌توان بدون پاسخ گذاشت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم بی‌اعتمادی به نظام ایجاد شود، تصریح کرد: سلامت اداری بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشت و نسبت به مطالبات مردم باید پاسخگو بود.

این مسؤول با بیان اینکه نظام ما برگرفته از دین الهی است، خاطر‌‌نشان کرد: طبق دین و آیین الهی باید خدمتگزار بی‌منت برای مردم باشیم تا کارآمدی نظام را افزایش دهیم.

اسلامی با اشاره به طبیعت زشت ایجاد شده ناشی از زباله، تاکید کرد: باید تصویر زشت از طبیعت را پاکسازی کنیم و با جذب سرما‌یه‌گذار در جهت جمع‌آوری زباله گام برداشته تا به صورت فرهنگ نهادینه گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید از خود چهره متفاوتی نشان داده و نسبت به محیط اطراف حساس باشیم، گفت: به عنوان استاندار اجازه نمی‌دهم کسی نسبت پروژه‌هایی که مربوط به سلامت جامعه است همچون فاضلاب شهری و پروژه‌های محیط زیستی تعلل کند بلکه برای سلامت مردم و جامعه باید تلاش شود تا  با یکپارچگی و انسجام پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: رامسر متعلق به خود و یا استان نیست بلکه به مردم تمام دنیا تعلق دارد و باید با گردشگری مدیریت شده ادامه دهیم.

اسلامی با اشاره به پیگیری موضوع فرودگاه گفت: باید بتوانیم تور‌های مسافرتی را به صورت حمل و نقل ترکیبی مدیریت کنیم که ابتدا باید زیرساخت‌ها را توسعه داده و بخش صنایع دستی، بوم‌گردی و صنایع دستی را گسترش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود تفکر استخدام و کار اداری اشاره کرد و افزود: امروزه باید با حمایت حلقه‌های مفقوده سیستم‌های اشتغالزایی را ایجاد کنیم تا مردم خود شرکت‌هایی را تشکیل دهند و نیرو‌های تحصیل کرده فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن رامسر، گفت: این شهرستان را نباید شهر صنعتی و پر هیاهو دانست، بلکه با ایجاد فضاها و ایجاد امکانات سعی شور گردشگران را جذب کرده و ماندگار کرد.

این مسؤول به ساخت مرکز اجلاس و کنفرانس‌های بین‌المللی اشاره کرد که شاهد برگزاری اجلاس مهم در رامسر باشیم و با جذب سرمایه‌گذار شاهد ساخت بیمارستان با حضور پزشکان فوق‌تخصص باشیم.

اسلامی تاکید کرد: باید فعالیت‌ها و امکانات متناسب با محیط و منطقه را شناسایی و تقویت کرد و با کاهش مشکلات برای سرمایه‌گذار شاهد پیشرفت رامسر باشیم.

وی با بیان اینکه کمربندی باعث عبور و فرار گردشگر می‌شود، گفت: با احداث کمربندی در شهرهای گردشگری  موافق نیستم، بلکه باید تلاش شود تا گردشگر را جذب کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.