.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی خط پرواز مستقل در مازندران
استاندار مازندران گفت: خط هوایی مستقل استان مازندران به‌زودی مجوز آن را خواهیم گرفت با یک سرمایه‌گذار اهل مازندران ایرلاین مازندران راه‌اندازی کنند تا فرودگاه‌ها زیر بار رود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی ظهر امروز در سفر به غرب مازندران و فرودگاه رامسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مازندران دارای قابلیت‌های بزرگ و وسیعی است چنانچه با برنامه درست توسعه‌ای به‌صورت متوازن روی هر سرفصل اساسی توسعه‌ای استان برنامه‌های اجرایی داشته باشیم خودبه خود شکوفایی جمعیتی، اقتصادی و سرزمینی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرودگاه‌ها نقش مهمی به‌ویژه در توسعه دارند رامسر منطقه گردشگری است، افزود: شهرستان رامسر از ظرفیت زیبایی در بوم‌گردی، سواحل و جنگل برخوردار است  باید بتوانیم سیستم طول‌گردانی و گردشگری مدیریت شده را پایه‌گذاری کنیم  و با سامانه‌های حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی به‌صورت ترکیبی فرصت گردشگری به‌ویژه در غرب استان توسعه دهیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: یکی از راه‌حل‌ها گردشگری مدیریت شده و  پروازهای برنامه‌ریزی شده بتواند هم در داخل و بین‌الملل فرودگاه را فعال کند که در دستور کار داریم.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم با سنگ بنای گذاشته شده و خط هوایی مستقل استان مازندران به‌زودی مجوز آن را خواهیم گرفت با یک سرمایه‌گذار اهل مازندران  ایرلاین مازندران راه‌اندازی کنند تا فرودگاه‌ها زیر بار رود.

وی بیان کرد: خود مردم از هواپیما و هم گردشگران از فرودگاه‌ها برای پرواز استفاده کنند تا پرواز رونق گیرد در غیر این صورت سهم گردشگر آن چنان نخواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مذاکرات مقدماتی از دریا با سرمایه‌گذار انجام شده است، افزود: تاکنون از دریا اصلا استفاده نکردیم و هیچ تحرکی در دریا نیست.

اسلامی خاطرنشان کرد: دریا دارای قابلیت‌های فراوانی است که ما از دریا عقب‌نشینی کردیم و باید پیشروی کنیم تا برنامه‌های توسعه‌ای فعال شود.

وی در پایان گفت: مهم این است سرمایه‌گذاران مازندران در این زمینه ورود پیدا کنند اگر خود مازندران نجات ندهد کس دیگری نمی‌تواند این استان را نجات دهد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.