.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح تفصیلی بلای جان قائمشهری ها است
رئیس شورای شهر قائم‌شهر، طرح تفصیلی این شهرستان را بلای جان مردم دانست.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اکبر حسن‌زاده ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر، با انتقاد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی بازنگری طرح جامع تفصیلی، توسط اداره راه‌وشهرسازی قائم‌شهر در چند روز اخیر، گفت:  رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان بدون اطلاع از جایگاه پارلمان شهری، بدون هماهنگی با شورای شهر، اقدام به برگزاری همایش کرده‌است.

وی خطاب به مدیران شهرستان گفت: اگر شهر را نمی‌شناسید، بشناسید و مشاورانی انتخاب کنید که شهر را بشناسند و همانند طرح تفصیلی قائم‌شهر، ۳۰ سال مردم را علاف نکنند.

حسین‌زاده، با بیان اینکه سطح مدیران شهری قائم‌شهر، خیلی پایین آمده‌است، تصریح کرد: این شورا با درایت تمام نمی‌گذارد مردم در طرح تفصیلی، آسیب ببینند و چنان در طرح بازنگری قوی عمل خواهد کرد تا مشاوری نتواند حق مردم قائم‌شهر را ضایع کند.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر، طرح فاضلاب شهری خیابان مهمانسرا را هم برای مردم معضل دانست و افزود: اداره آب‌وفاضلاب فقط این خیابان را کنده کاری کرده و رفته‌است و متأسفانه مردم این کارها را از چشم شورای شهر و منتخبان خود می‌بینند.

وی همچنین به طرح فیبر نوری اداره مخابرات اشاره کرد و گفت: شورای شهر مخالف دادن تکنولوژی جدید به شهروندان نیست اما دوستان در برخی از ادارات کم‌کاری خود را به گردن شورای شهر و شهرداری می‌اندازند.

حسین‌زاده، در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از فرمانده انتظامی شهرستان و کنترل جرائم، اظهار داشت: از فرمانده اناظامی شهرستان درخواست میکنیم، ترافیک شهر را دریابد، ترافیک قائم‌شهر قفل است و رئیس پلیس راهور شهرستان توان کنترل آنرا ندارد زیرا ترافیک علم است و با دید سنتی نمی‌توان، معضلات آن را حل کرد.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر در پایان این جلسه، ضمن تقدیر از فرماندار قائم‌شهر، عنوان کرد: لیاقت مردم قائم‌شهر خیلی بالاست و مدیران شهری باید بدرستی این موضوع را درک کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.684 seconds.