.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۳۷۹ نفر در تصادفات رانندگی مازندران
۳۷۹ نفر در مازندران هفت ماه نخست امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۳۷۹ نفر در مازندران هفت ماه نخست امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که ۲۸۳ نفر مرد و بقیه زن بودند.

وی با بیان اینکه فوتی تصادفات امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ درصد کاهش داشت، افزود: جاده‌های برون شهری با ۲۶۲ مورد، محور درون شهری با ۹۸ نفر و راه روستایی با ۱۹ نفر   فوتی ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

عباسی گفت: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌ های ساری، میاندرود با ۶۳،   بابل با ۴۷ و آمل با ۴۵ مورد بیشترین و شهرستان فریدونکنار با ۳ مورد کمترین فوتی ناشی از تصادفات رانندگیگزارش شده است.

عباسی در تفکیک وضعیت متوفی افزود: در زمان وقوع تصادف ۱۰۷ نفر از افراد عابرین پیاده، ۹۲ نفر سر نشین، ۸۸ نفر موتور سوار،۸۵ نفر راننده و ۷ مورد هم دوچرخه سوار فوتی به ثبت  رسید.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌ شود در این سازمان ثبت شده است، گفت: در ۶ ماه امسال، ۹ هزار و ۹۰۵ نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

وی افزود: دستگاه‌ های اجرایی استان می‌ توانند در امر فرهنگ سازی با استفاده از آمار‌های پزشکی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته‌ ها و مصدومان در حوادث رانندگی موثر باشند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.963 seconds.