.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض رسمی ایران به فدراسیون جهانی درباره ناداوری علیه بهداد سلیمی
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: برای این قهرمانی ماه‌ها تلاش کردیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم؛ علی مرادی در خصوص کسب عنوان قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی اظهارداشت: خوشحالیم که برای اولین بار در تاریخ قهرمان جهان شدیم و در روز مبعث پیامبر اکرم (ص) این قهرمانی را به مقام معظم رهبری و خانواده شهدا و مردم عزیز تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: ماه‌ها برای قهرمانی در مسابقات جهانی و کسب مدال تلاش کردیم و هر ٨ وزنه‌بردار با غیرت ایرانی جنگیدند و تمام سعی خود را انجام دادند. ما از ابتدا هم برای قهرمانی تلاش کردیم و خوشحالیم که این مهم رخ داد و مدال‌های خوشرنگی را بدست آوردیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان خاطرنشان کرد: پس از بازگشت تیم نقاط ضعف و قدرت را بررسی می‌کنیم و هرچند با کمک وزارت ورزش و جوانان به اهدافمان نزدیک شدیم اما باید بازهم با برنامه پیش برویم تا چنین افتخارآفرینی‌هایی ادامه داشته باشد.

مرادی در ارتباط با ناداوری علیه سلیمی در سنگین وزن عنوان کرد: اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام می‌کنیم اما باید با روشی منطقی و بدون هیاهو کار را پیش ببریم تا در فضایی خوب به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: این مسابقات حائز نکات زیادی بود که مدال هاشمی برای نخستین بار در وزن 105 کیلو، بازگشت علی حسینی به وزنه‌برداری، رکوردشکنی مرادی، غیرت رستمی و جنگ مردانه سلیمی و نفرات جوان ما از جمله این موارد است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.