.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آئین وداع با پیکر سردار شهید ییلاقی در بهشهر برگزار شد
آئین وداع با پیکر سردار شهید حاج علی ییلاقی چهارشنبه شب با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای بهشهر برگزار شد.
آئین وداع با پیکر سردار شهید ییلاقی در بهشهر برگزار شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد سردار علی ییلاقی و سرداران و شهدای این شهرستان و استان مازندران گفت : سردار ییلاقی الگوی تمام عیار صبر و برباری، اخلاص و تقوا برای همه ما و به خصوص نسل جدید جامعه است.

عابدین داغمه چی افزود : با توجه به تحمل رنج بیش از 30 ساله ناشی از بیماری و جانبازی، هیچ گاه خستگی به خود را نداد و در همه مراحل زندگی شکرگزار خداوند بود.

وی گفت : صبر و استقامت ایشان زبانزد خاص و عام بوده است و باید الگوی همه ما در زندگی فردی و اجتماعی باشد.
سردار علی ییلاقی از فرماندهان بهشهری لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس و جانبار 70 درصد جنگ تحمیلی صبح روز چهارشنبه به همرزمان شهیدش پیوست.

این سردار بهشهری که در روزهای پایانی سال 61 و هنگامی که فرماندهی لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت به درجه جانبازی نایل شد از آن زمان تاکنون با رنج و درد ناشی از زخم جنگ زندگی کرد.

سردار ییلاقی علاوه بر این که به مدت 2 سال هم رزم شهید چمران در جبهه های جنگ تحمیلی در غرب کشور بود ، سابقه همرزمی با شهیدان باکری ، همت و زین الدین را هم در کارنامه داشت .

پیکر پاک این سردار سرافراز امروز پنجشنبه از بیمارستان امام خمینی(ره) به سمت پارک ملت تشییع و در گلزار شهدای بهشت فاطمه بهشهر به خاک سپرده می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.065 seconds.