.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش 100 روزه روحانی با فضای فعلی کشور مطابقت ندارد
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: اعداد و ارقام اعلام شده در گزارش ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم٬ آن‌ چیزی نیست که در کشور وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان عصر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه عملکرد 100 روزه روحانی٬ رئیس‌جمهور دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: گزارش ارائه شده و آمارها بیشتر امیدوارکننده بود و فضای کشور این چنین نیست.

وی افزود: گزارش 100 روزه ریاست جمهوری را به‌صورت کامل و کارشناسانه گوش کردم و نگاه مجلس این بود که اعداد و ارقام اعلام شده آن چیزی نیست که در جامعه می‌بینیم و وجود دارد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که در جامعه و در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی وجود دارد و دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند.

این مسؤول با بیان اینکه دو اشکال مهم و اساسی در اقتصاد کشور داریم٬ اظهار کرد: ۱۲ چالش مهم در کشور داریم که ما را تهدید می‌کند که یکی از آنها مبحث منبع درآمدی دولت است.

رضیان در پایان گفت: در سال ۱۳۹۴ بالاترین کسری بودجه را در کشور داشتیم که ۵۴ درصد بود و این کسری در سال گذشته به ۴۲ درصد رسید و امسال تاکنون ۳۰ درصد کسری بودجه داریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.842 seconds.