.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳ منطقه آزاد روی میز است/ برنج کشاورزان در انبارها مانده است
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران درباره منطقه آزاد گفت: همچنان سه نقطه به عنوان منطقه آزاد در استان معرفی و پیشنهاد شده است.

به گزارش شمال نیوز، ولی الله نانوا کناری بعدازظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز مجلس شورای با بیان اینکه خواسته‌های نمایندگان نسبت به حوزه انتخابیه متفاوت است گفت: بحث منطقه آزاد در گرو مطالبات حوزه انتخابیه است و نمایندگان نسبت به آن حساسیت نشان می‌دهد.

وی افزود: برای تحقق خواسته منطقه ازاد، جلساتی برگزار و قرار شد سه نقطه از استان به عنوان منطقه آزاد معرفی و پیگیری شود.

نانواکناری، به نشست با استاندار مازندران و تاکید بر شایسته سالاری مدیریت و نگاه دولت بر غیربومی گرایی گفت: مجمع نمایندگان استان دنبال گزینه بومی استانداری بوده است و گزینه‌های پیشنهادی مجمع در دیگر استان‌ها مشغول فعالیت شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه استاندار جدید استان لایق و توانمند است گفت: امیدواریم امتیاز مثبتی از سوی هم استانی‌ها به ایشان داده شود و تا به امروز نگاه مثبتی به عملکرد ایشان وجود دارد.

نماینده مردم بابلسر، فریدونکنار در مجلس درباره واردات برنج و مرکبات گفت: مجمع نمایندگان درصدد آن است تا جلوی توزیع و واردات برنج و مرکبات را بگیرد تا محصولات استان با سرعت در کشور توزیع شود.

نانواکناری با اشاره به اینکه برنج‌ها در انبار کشاورزان وجود دارد گفت: امیدواریم با تدابیر صورت گرفته، انبارها خالی و مشکلات کشاورزان حل شود.

وی با عنوان اینکه وضعیت محصول و تولیدات مازندران در حال حاضر مطلوب است گفت: صادرات مرکبات استان جزو برنامه‌ها است و رایزنی و استقبال خوبی با ارمنستان و آذربایجان برای صادرات مرکبات استان صورت گرفته است.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندارن با عنوان اینکه کشورهای حوزه خزر بازار خوبی برای صادرات و مرکبات محصولات استان است خواستار برنامه ریزی در این زمینه شود.

وی با بیان اینکه مازندران با داشتن مواهب طبیعی اما از امکانات لازم محروم است تصریح کرد: جایگاه مازندران وضعیت کنونی نیست از اینرو تغییر مدیریت و شایسته سالاری در مدیریت مورد تقاضا است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.