.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمهیدات ویژه پلیس برای جلوگیری از انتقال کارگران باغ با خودروهای نامناسب
فرمانده انتظامی مازندران از تهمیدات ویژه پلیس مازندران برای جلوگیری از انتقال کارگران باغ با خودروهای نامناسب به ویژه وانت‌بارها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سردار سیدمحمود میرفیضی امروز در ارتباط با حمل نامناسب کارگران باغ در فصل برداشت مرکبات گفت: پلیس حساسیت ویژه‌ای نسبت به انتقال کارگران در این ایام در برنامه کاری‌اش دارد.

وی تصریح کرد: اجرای قوانین انتقال مسافر باید در این فصل مانند دیگر فصول سال رعایت شود، در همین ارتباط جلساتی با اتحادیه‌ها داشتیم و دغدغه‌های پلیس به فعالان این صنف منتقل شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با عنوان اینکه پلیس با افراد متخلف در زمینه انتقال نامناسب کارگران برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت و ایمنی مسافران یکی از مباحث جدی است که باید به آن توجه شود.

این مسؤول اضافه کرد: با رانندگانی که نسبت به انتقال نامناسب کارگران باغ اقدام می‌کنند برخورد جدی می‌شود و حتی بحث انتقال خودرو به پارکینگ‌ها هم در برنامه کاری قرار دارد.

میرفیضی در ادامه از افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران خبر داد و گفت: در کشف سرقت‌ها هم با رشد 21 درصدی مواجه بودیم.

وی از برنامه‌ریزی پلیس مازندران برای افزایش تعداد مراکز مشاوره خبر داد و اظهار کرد: مراکز مشاوره در کلانتری‌های استان در دستور کار بوده و پرونده‌های زیادی در سطح پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها با مداخله مشاورین منجر به صلح و سازش شده است.

 سال گذشته چندین مورد تصادف نیسان و مجروح شدن چندین کارگر اتفاق افتاد.

با توجه به حساسیت موضوع تصادف کارگران باغ انتظار است که تشکل‌های کارگری در این زمینه حساسیت ویژه‌ای نسبت به حمل مناسب کارگران در دستور کارشان قرار دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.915 seconds.