.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبریک مجمع نمایندگان مازندران درپی نابودی داعش
مجمع نمایندگان مازندران پیروزی سپاه اسلام ناب محمدی (ص) را بر استکبار جهانی و داعش به مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی و آحاد ملت تبریک گفت.

به گزارش شمال نیوز، در پیام تبریک مجمع نمایندگان مازندران به مقام معظم رهبری و قدرشناسی از سردار سلیمانی ومحور مقاومت آمده است: اکنون که نصرت الهی پاداش محور مقاومت در برابر هژمونی نظام سلطه قرار گرفت به درگاه حضرت باریتعالی سجده شکر بجای می آوریم و با گرامی داشت مجاهدت های مدافعان حرم، مقام شامخ شهدا و جانباران مدافع حرم را ارج می نهیم.

مجمع نمایندگان استان مازندران شهد شیرین پیروزی سپاه اسلام ناب محمدی صلی الله را بر استبکار جهانی و داعش خونخوار به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ،سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ، پاسداران و رزمندگان محور مقاومت ، خانواده های معظم شهدا، بویژه شهدای مدافع حرم و آحاد امت حزب الله و شهید پرور تبریک و شادباش می گوید.

پیروزی محور مقاومت در عراق و سوریه نشان دهنده تبلور ایثار و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده در منطقه پر آشوب خاورمیانه و سند ضعف و عنکبوتی رژیم جعلی صیهونیستی  و برتری دکترین امنیت ملی فرا سرزمینی جمهوری اسلامی است.

پیروزی محور مقاومت در عراق و سوریه بر خوارج زمان برای همه بدخواهان امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران در منطقه باید درس آموز و عبرت باشد که اگر خیال خامی داشته باشند با دفاع سهمگین سپاه توحید مواجه خواهند شد.  

مجمع نمایندگان استان مازندران تکریم شایسته  از پاسداران و رزمندگان محور مقاومت در هفته بسیج را تجلیل از مدافعان حرم آل الله می داند و این پیروزی غرور آفرین در طلیعه ماه ربیع الاول را مایه آرامش مسلمانان منطقه می داند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.19 seconds.