.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای بنگاه های کوچک در کشور
نماینده مردم گلوگاه بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای بنگاه های کوچک در کشور خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، علی‌محمد شاعری در نشست با مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران  با بیان اینکه تنهاآموزش‌های فنی و حرفه ای توانسته نمره مناسبی در آموزش های کشور به دست آورد، اظهار کرد: تخصیص 12 هزار میلیارد تومانی برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای بنگاه های کوچک و بزرگ اشتغال آفرینی روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر در کشور در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره اینکه تنها آموزش های فنی و حرفه‌ای در کشور توانسته با اهداف آموزش حرکت کند، تصریح کرد: کشوری که دغدغه اصلی آن اشتغال است نباید به آموزش های نظری و توسعه‌ دانشگاه های به صورت صرف آموزش تئوری بپردازد بلکه این آموزش های علمی و کاربردی است که راه گشا است.

نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: شرق مازندران از نرخ بیکاری بیشتری برخوردار است به همین علت باید در اجرای طرح های اشتغال آفرین همت بیشتری کرد و نقش فنی و حرفه ای  پررنگ تر است.

 شاعری در ادامه  مازندران را از استان های با ظرفیت شغلی فروان دانست و افزود: در این مسیر از هیچ کمکی در توسعه آن با تلاش نمایندگان دیگر کوتاهی نمی شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.135 seconds.